Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe smaakt dat? Een mond vol uitgebeten plekken? Eet je daar nog iets bij? Whoehaaaaa!!!! Sorry....Nosmo zei:Dat ananas en kiwi dit effect hadden wist ik wel, maar zo sterk had ik niet verwacht. Al heb ik ook wel eens een mond vol uitgebeten plekken gehad van een schaaltje verse ananas.
Dominique zei:Hoe smaakt dat? Een mond vol uitgebeten plekken? Eet je daar nog iets bij? Whoehaaaaa!!!! Sorry....Nosmo zei:Dat ananas en kiwi dit effect hadden wist ik wel, maar zo sterk had ik niet verwacht. Al heb ik ook wel eens een mond vol uitgebeten plekken gehad van een schaaltje verse ananas.
Dank voor het delen, lijkt me een leuk recept!Nosmo zei:Dominique zei:Hoe smaakt dat? Een mond vol uitgebeten plekken? Eet je daar nog iets bij? Whoehaaaaa!!!! Sorry....Nosmo zei:Dat ananas en kiwi dit effect hadden wist ik wel, maar zo sterk had ik niet verwacht. Al heb ik ook wel eens een mond vol uitgebeten plekken gehad van een schaaltje verse ananas.
Dat smaakt vooral naar AU! Je kunt er het beste gestampt glas met kopspijkertjes bij eten, das wel een mooie combinatie! 8)
Dominique zei:Ahum, ik roep mezelf tot de orde.
On topic Dominique!
AV zei:wat wezen zoeken.
http://www.arie-dineke.nl/arie-dineke_00014c.htm
en zeker de tijd niet vergeten
wel zonde vandat vlees