BasBQ
Beef en Steak

De Makkelijke maaltijd !

 
 

mike visser

Vuurmaker
Berichten
80
bij deze even het bijbehorende draadje voor de foto wedstrijd van deze maand.

ik heb even mn hoofd zitten breken, op wat nou eens  een "makkelijke maaltijd"van de Q zou moeten zijn .

in mijn beleving dus , iets waar je zo min mogelijk tijd  in moet steken,wat je  niet voor hoeft te bereiden,niet uren de bbq in de gaten

moet houden en als het even kan, zo weinig mogelijk rommel achteraf geeft.

dus hierbij mijn bijdrage :D

voorbereiding:  bbq aansteken, 20 minuutjes wachten, friki's en aardjes uit de vriezer zo  op t rooster op een kleine 200 graden, na een

kwartiertje potje appelmoes nog 5 minuutjes mee opgewarmd, en daarna , klaaaaaaar, eten !

lekker met de handjes eten,de mayo en curry zo uit de tube er op , potje appelmoes leeg geschud op een lepel,

en die lepel was dan ook gelijk mn HELE afwas.

mijn idee van een Makkelijke maaltijd !






thx 4 watching :)

 
ik moet zeggen dat het er niet verkeerd uitziet.... wist niet dat frikadellen er zo uit komen te zien op de bbq :) Idd top makkelijke maaltijd
 
Kijk dat is nou een makkelijke maaltijd!! :p
 
prima makkelijke maaltijd, en een pracht eind foto
 
Ik schuif zo aan hoor!! :p
 
Hahahaha die is echt goed!
 
Da's wel een goeie! Frikadellen al ooit gedaan (mijn zoon van 3 heeft liever separatorvlees dan echt vlees), maar aardappelkroketjes nog nooit!
 
Dat is leqqer snaqqen!
 
Hahahaha dat is eigenlijk de gemiddelde BBQ van de gemiddelde Nederlander , ik mis alleen nog de zwarte speklapjes ;)
 
Bob zei:
Hahahaha dat is eigenlijk de gemiddelde BBQ van de gemiddelde Nederlander , ik mis alleen nog de zwarte speklapjes ;)

dat is niet helemaal waar ,... dan had ik alles "direkt"moeten cremeren, hier heeft alles op t gemakje indirekt gelegen :D :p

Thx allemaal voor de reacties ;)
 
En je hebt nog gewonnen ook.  =D>

 
wahaaahaaaa netjes hoor
hier ook een fan van de indirecte frinkandel hmmmm :D
nog proficiat
 
Terug
Bovenaan Onderaan