BasBQ
Beef en Steak

De Bbq-vent met zijn Bbq tent...

K

Kobold

Gast
De Bbq-vent met zijn Bbq tent...
Laatste tijd was ik wat weinig op het forum te vinden, ik ben een beetje druk geweest:
Teerbeminde's jubileum (en een day after bbq), de dorpsfair, een 39 jarig huwelijksfeestje en mijn eigen promotie bij de baas met enkele collega's.

De fair had zo'n 200 bezoekers (wat me niet verbaasde) maar toch heb ik er meer dan 100 porties verkocht, dus het viel me niets tegen...

BILD2106.jpg


BILD2108.jpg


166_6606.jpg


166_6610.jpg



Op de fair na steeds hetzelfde programma gedraaid: spareribs en pinwheels, pitabroodje PP met coleslaw, daarna een zalmzijde op de Ranchkettle en een Lomo el Trapo met chimmichurri in de 57, later op de de avond MOINK's, kiplollies en pseudo-ABT's als snacks.

BILD2062.jpg


BILD2063.jpg


BILD2068.jpg


BILD2069.jpg


BILD2072.jpg


BILD2085.jpg


Hele volksstammen bekeerd, en broeder Kobold zag dat het goed was....
 
Kobold de ware barbecue missionaris, ziet er allemaal goed verzorgd uit. Gefeliciteerd met je promotie
 
Je bent heeel goed bezig geweest zeg, en jeetje, wat een beest is die Ranch Kettle!
 
Zo dat ziet er allemaal goed en verzorgd uit zeg, niet gek dat je ze hebt bekeerd :D
 
Prachtig hoor al die gasten met verlangende blikken.
Gefeliciteerd met het huwelijksfeest en promotie.
 
Abraham zei:
wat een beest is die Ranch Kettle!

8) ja ongeloveloos....of je voor 5 of 20 personen bezig bent, beetje schuiven  en je hebt plek zat...
met 5 kg EB heb je de hele avond (een uur of 8 ) voldoende warmte om alles te doen, je legt het als een dijkje in de ketel en creëert zo een horizontale Minion, door je rooster te draaien ligt je vlees altijd indirect..

De methode is geweldig, MOINK's en pseudo ABT's in 't Ding tot de MOINK's gemopt worden, dan mogen ze in de Kettle...
ondertussen gaat de lading in 't ding, works like a charm...
Waar ik op de fair en de receptie rechauds nodig heb, zijn de 'live shows' net of je wolven voedt, je krijgt nog net de ruimte om alles uit te serveren!
Er waren zelf lui die het voor elkaar kregen MOINK's te pikken terwijl ze lagen te wachten om gemopt te worden  :-\
 
Geweldige foto's SMi!! (in één keer goed... ::) ;D )

Van harte gefeliciteerd met alle feestelijkwaardigheden!!
 
Zozozo Kobold, ziet er allemaal zeer smakelijk uit, wanneer worden wij verwacht?:)
 
grote klasse allemaal daar in het Drentse...

Goed bezig geweest hoor.
 
Echt een kapitein op z'n schip
 
Terug
Bovenaan Onderaan