BasBQ
Beef en Steak

de 'Als mijn vrouw van huis is, eet ik sushi' burger

Ge wel dig verslag!!!
Hier ook een wederhelft die geen vis lust.
Al heeft ze de laatste 2 jaar wel steeds vanalles geproefd en vindt het soms mits lekker gekruid stiekem wel te eten.

Dit is een heel gaaf idee en ga ik zeker onthouden!
 
Ge wel dig verslag!!!
Hier ook een wederhelft die geen vis lust.
Al heeft ze de laatste 2 jaar wel steeds vanalles geproefd en vindt het soms mits lekker gekruid stiekem wel te eten.

Dit is een heel gaaf idee en ga ik zeker onthouden!

Lastig hè, die kook handicap die dat je oplegt ik krijg af en toe in een curry of met veel saus wel eens een witvisje door de keuring, maar als ik alleen al dénk aan een zalm klinken er protesten…
Tnx voor t compliment :)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Heerlijk verslag en hele fijne plaatjes. Heb je erg mooi gemaakt. Was het ook echt als burger te eten. Of toch maar met mes en vork aan de gang gegaan. Hoe dan ook. Ik had dit zeker gelust. Top
 
Super gaaf verzonnen
 
Ik ben geen shusi fan maar dit ziet er goed uit
 
Super verslag en mooi gemaakt maar erg jammer (voor mij) dat mijn soortgelijk idee al gemaakt is 😂
 
Wat een origineel recept heb je er van gemaakt! Het ziet er daarnaast nog heerlijk uit ook! Leuk om te zien als mensen iets heel anders doen als de rest!
 
Super creatieve burger. Echt top. Deze zal ik een keer bij mijn vriendin voorschotelen, daar scoor ik punten mee! 👌🏻
 
Ik eet ook geen vis, maar wat een creatieve uitspatting om iets als dit te bedenken !
 
Terug
Bovenaan Onderaan