BasBQ
Beef en Steak

Dave's weekend

 
 
 
 

dave79

Stoker
Berichten
384
Gasten,

Was weer een lekker weekendje, mooi weer met plaatselijke mist ;).

Vrijdag als lunch maar weer eens een broodje Nonya van Steven gemaakt.



Vrijdag eind van de middag een heel kipje plat geslagen en hier een heerlijke roadkill chicken van gemaakt, deze blijft hier vast op het menu 1x per 2 weken.
Zie slot van de post voor een tip.

Helaas geen foto van de hele kip..... :(
De poten en vleugels  van de kip gehaalt en bewaart omdat het te veel was.

Gister helaas niet thuis gegeten, dus geen Q avontuur.
Wel het karkas helemaal kaal gepluk en van deze flakes een lekkere Kip-kerry salade gemaakt, heerlijk op een toastje of stokbroodje, of gewoon op je brood smeren natuurlijk!  :p



Vandaag de restanjes kip op de Q opgewarmd, en omdat ik nog nooit Pulled Chicken gemaakt had, maar een dij kaal geplukt en met een scheut chilisaus en Hoisin in de skillet even doorgebakken, was een heerlijk broodje en zeker een blijvertje!!







Op de site laatst ?evap?i?i voorbij zien komen, die moesten natuurlijk ook gemaakt worden, en dat was ook gewoon belachelijk lekker. B-)



De kip die ik nu een paar keer gebruikt heb is een diepvries kip van de Lidl, en van zeer goede kwaliteit (voor 3,70 euro), hier eten wij als gezin met zn 3en van Met een kleine van 2 en 2 volwassenen.
De ene dag de filets en de 2e dag de poten en vleugels, als je het karkas dan plukt kun je nog voor 2 broodjes kip-kerry maken of 2 broodjes pulled chicken, dus eten wij voor ons gezin van die kip van 3 euro 70 2x avondeten en een lunch, dat is kosten technisch zeer aantrekkelijk, oftewel gewoon fucking goedkoop en toch heel lekker.

Doe er je voordeel mee.

Werk ze weer allen morgen!
 
Nice Dave.
Lekker weekendje gehad!
 
Mooi
 
prima weekend geweest  :)
 
Lekker!!!!! :D
 
Thnks allemaal, ik doe mijn best! :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan