BasBQ
Beef en Steak

DanBras Sateh op hoogte

 
 
 
 
 

structor

BBQ Junkie
Berichten
6.708
Zo ik heb deze week een heerlijk weekje in de sneeuw achter de rug. Normaliter zit de auto tot aan de nok toe vol, dit jaar heb ik iedereen vermanend toegesproken geen overbodige spullen!!! Zodoende kon ik....


IMG_20140221_172132.jpg


Stiekum in de garage een WGA vol proppen met spullen en deze in een klein hoekje van de auto duwen. Een dag later kon daarna op hoogte in prachtige omgeving, de Q aangestoken worden!.

20140223-_MG_1025.jpg


20140223-_MG_1027.jpg


20140223-_MG_1029.jpg


De dag daarna hadden we in ons chalet het huis vol en mocht de Q nog een keer aan, want ik had ook nog smac in de WGA gestopt en op de grote TODO lijst stond nog steeds de smoked SPAM. Normaliter maak je dit in een smoker, maar met een beetje behelpen kom je een heel eind....

20140224-IMG_1107.jpg


Hoplidop een WGA met de restanten van de sateh sessie met een handvol rookhout gaat prima een mini smoker worden ;)

20140224-_MG_1111.jpg


Zo hup onderweg en lekker de schone lucht verpesten of is het nou verbeteren??
Na ongeveer een uurtje zag het er zo uit, ik was zowel de whiskey en de basterd suiker vergeten. De whiskey kon ik nog lokaal vinden (jaja Domi het was nog erger dan Assen), de basterd suiker is vervangen door gewone suiker....

20140224-_MG_1114.jpg


En dan na nog 45 minuten wachten (het kunnen er ook wat minder geweest zijn)...

20140224-_MG_1121.jpg


Na een middag fijne sneeuwpret was dit een prima hapje voor bij de apres-ski borrel!


 
dat is zeer zeker genieten geweest, wat een prachtige foto's
 
Ziet er top uit daar.
Je had in ieder geval geen koelbox nodig daar.
 
Dat had je goed geregeld!
 
Jaloeeeeers, ik ne hoor hoe kom je dr bij X(
Ech wel dus wel he ;)
 
+4
 
Volgend jaar de UDS op het dak mee? :)
 
Heerlijk als jij maar niet op hoogte bent want dan lukt het niet meer.
 
Geweldig leuk om te zien! Ik heb het eerste jaar ook stiekem allerlei zooi in mijn WGA gestopt, Verkering was en toen nog niet zo van overtuigd dat de eigen briketten enzo een meerwaarde hadden " ze hebben daar toch ook houtskool".
Temperatuur regelen op WGA is best te doen he, beetje pielen. Ik heb daar in Itali? mijn buikspek op gedaan, en idd ook de spam. ( maar ik had gewoon de whisky en basterdsuiker meegenomen. Koken is vooruitdenken Emiel =))  )
Maar hoe het ook zij, het ziet er uit als een feestje, ik ben trots op je whoehahahaha!
 
Dominique zei:
Koken is vooruitdenken Emiel =)) 
Maar hoe het ook zij, het ziet er uit als een feestje, ik ben trots op je whoehahahaha!
Oei dan kan ik niet koken :D

Maar gelukkig ben je wel trots op me...

O ja ik had nog niet verteld, dat ik ook de aanmaakblokjes wel mee had maar niet kon vinden (soms ben ik heel chaotisch  :p ) vandaar dat ik het karton van het bier ook nodig had ;)
 
structor zei:
Dominique zei:
Koken is vooruitdenken Emiel =)) 
Maar hoe het ook zij, het ziet er uit als een feestje, ik ben trots op je whoehahahaha!
Oei dan kan ik niet koken :D

Maar gelukkig ben je wel trots op me...

O ja ik had nog niet verteld, dat ik ook de aanmaakblokjes wel mee had maar niet kon vinden (soms ben ik heel chaotisch  :p ) vandaar dat ik het karton van het bier ook nodig had ;)

Weet je wat? Ik zeg gewoon niks. He le maal niks. Mond dicht. Geen antwoord. Niks noppes nada. Nee, echt niet, je kan het willen. Maar
IK
ZEG
NIKS
=))
 
Ziet er heel goed uit...

Is er geen To-do list button??
Ik zie die spam ook wel zitten...,
 
Terug
Bovenaan Onderaan