BasBQ
Beef en Steak

Dammers zelf levert waarschijnlijk niet meer aan particulieren

Koesie

Tondelzoeker
Berichten
16
Vandaag een mail gestuurd naar de heer Dammers met de vraag of hij alweer levert aan particulieren.
Dit was zijn reactie:

Geachte heer,

Wij leveren momenteel niet aan particulieren en gaan dat waarschijnlijk ook niet meer doen. De aanvoer is daarvoor te chaotisch en gaat misschien wel geheel stagneren, eind van het jaar. Alleen houtskool is nog wel af te halen.

Met vriendelijke groet,

Jan Dammers.

+++++++++++++++++++++++++++++++
Helaas het was mooi zolang het duurde.
 
WTF is het verschil ?
Of je nou houtskool of briketten ophaalt ?

Dammers heeft ongetwijfeld een verborgen agenda...
 
Ik denk dat we zelf schuldig zijn aan het Dammers verhaal, die mensen hebben een bepaalde klantenkring die voorzien moet worden, dan komt er opeens een groep die veel meer opkoopt dan waar Dammers in kan voorzien (op dat moment) en ook nog eens belt, mailt, langs wil komen etc. Iets waar ze met hun andere klanten helemaal geen last van hebben, dus we zorgen voor veel extra werk en gedoe.
Daarbij is de aanvoer niet constant en willen geen nee verkopen naar de vaste klanten die ze al hebben.

Als je het zakelijk bekijkt zou ik zeggen, doe één moment in de week waarop je toch thuis bent en laat de mensen dan langskomen, maar dat ben ik. Als ze mijn geld niet willen hebben, ook goed dan gaan we naar de volgende.
Dus net bij huisentuinwinkel 80 kilo besteld, en die gooien het dan ook nog hier langs...
 
Het kan natuurlijk dat ze afspraken hebben lopen met grootafnemers dat zij het hele jaar aan ze kunnen leveren. Wanneer de levering van de briketten niet geheel gegandeerd wordt vanuit Indonesië kan ik begrijpen dat ze eerst hun grootafnemers willen bedienen en daarna pas de losse consumenten...

Noskos had dus ook al iets soortgelijks genoemd..
 
Ik was positief verbaasd over de sneller levering van huisentuinwinkel ... 's-middags 40 kg besteld en de volgende ochtend al bezorgd.. Perfect!
 
Werd net gebeld, of ik morgen thuis ben dan worden ze in de ochtend bezorgd. :)
 
ik heb met wat collega's  14 dozen besteld en ze komen het ook morgen langsbrengen, ik ben happy heb weer brandstof
 
Werd net een palletje met 8 doosjes kokosbriketjes afgeleverd, supersnel en vriendelijk! Ik heb mijn nieuwe vaste adresje gevonden volgens mij :D
 
Ik ga even overleggen met de buurman, en dan wordt het samen bestellen denk ik  :D
 
Zijn precies de zelfde doosjes als Dammers, alleen staat er geen Dammers op!
 
Ik zit te twijfelen. Ik heb nog 1 1/2 doosje, maar ja, straks houd deze kolenboer er ook mee op, heb ik weer niks....
 
Dat is precies mijn gedachte Dominique, dus heb gelijk 8 doosjes besteld. Dan kan ik mooi tot het eind van het jaar vooruit.
 
mijn 14 dozen zijn ook al afgeleverd.
en de chauffeur was uiterst vriendelijk en behulpzaam volgens mijn wederhelft.

Ze vroeg of hij achterom wilde komen en de pallet weer mee wilde nemen en dat was geen probleem.
Hij hielp zelfs met  af stapelen.

Dus net wat Dennis zei: mijn nieuwe brandstof leverancier.

@Dominique je hebt de kolen toch wel nodig  ;) , en nu heeft de beste man voorraad.
 
Dus ik heb maar snel 4 doosjes besteld. Ik ben beter safe than sorry....
 
@Dennis de dozen die ik heb ontvangen zijn bij mij overigens exact hetzelfde als de doosjes die bij dammer heb gehaald
 
Ja, dat zijn ze ook, alleen staat er geen Dammers op. We moeten er nog wel even een naam aan geven, anders krijgt Dammers alle eer.
Witkamp briketten?!?
 
Terug
Bovenaan Onderaan