BasBQ
Beef en Steak

Dammers gebeld voor cocosbriketten

 
 
 

DutchCraftBeer

Kooltjesharker
Berichten
218
Ik heb net een afspraakje gemaakt met Dammers om briketten te halen, maar hij zegt dat hij alleen maar Ecobrasa verkoopt en niet meer die andere vierkante briketten uit Indonesi?.

Of verkoopt ie alleen maar Ecobrasa aan particulieren?

Hij beweert overigens dat beide briketten dezelfde zijn.

Weet iemand hier meer van? Dank.
 
Dammers is de nieuwe verkoper van Ecobrasa. En Flamy gaan via Lujaba, die is gestopt met EB.

Hetzelfde, anders? Ik weet het niet, heb zowel EB als Dammers altijd met plezier gebruikt. Heb nog een aantal dozen EB in de schuur staan maar die gaan sinds de komst van het groene gevaarte niet zo hard meer.
Beide briketten hebben dezelfde vorm, weinig as en branden lang. Het doosje is anders. En ik verbruikte er even veel van gemiddeld, zo'n doos per maand.
 
Het groene gevaarte?
 
Wat vragen ze daar voor een doos ? want op site staan geen prijzen vermeld.
 
Mijn Big Green Egg ;) Keramische BBQ's vinden houtskool lekkerder... Die gebruik ik ook van Dammers trouwens!
 
Boldeagle zei:
Wat vragen ze daar voor een doos ? want op site staan geen prijzen vermeld.

Voor een keertje meekoken met jullie team zeg ik het.  ;)
 
? 18,-
 
Jammer dat Boldeagle niet in een team zit ;)
 
noskos zei:
Mijn Big Green Egg ;) Keramische BBQ's vinden houtskool lekkerder... Die gebruik ik ook van Dammers trouwens!

Zijn dat die zakken met die enorme lumps erin? Fijn spul is dat. Gebruikte ik altijd bij mijn BBQ-demo's bij de Sligro.
 
dan kun je net zo goed de ecobrasa bij Ecologisch bestellen, ben je hetzelfde kwijt en boven de 50 euro geen verzend kosten
 
Leo zei:
dan kun je net zo goed de ecobrasa bij Ecologisch bestellen, ben je hetzelfde kwijt en boven de 50 euro geen verzend kosten

Te laat. ;)

7AEE1C3F-CFEA-4BA9-AE35-BA96CAC03D1B-333-00000020FFEB2E31.jpg


Vond het wel leuk om ff een ritje naar Abcoude te maken. Aardige vent trouwens.
 
weer een mooie voorraad, kan je even vooruit
 
Aardige vent, mooie locatie en goed spul :D
 
ja EB's zijn prima, je hebt in ieder geval mooi voorraadje nu.....
 
Leo zei:
dan kun je net zo goed de ecobrasa bij Ecologisch bestellen, ben je hetzelfde kwijt en boven de 50 euro geen verzend kosten

Leo, wie of wat is ecologisch?
 
Kijk ook even bij de forumaanbiedingen ;)
 
maar nu ff zelf zoeken  :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan