BasBQ
Beef en Steak

Dag je bbq'n

Een snackje 😋

1000034005.jpg


1000034009.jpg


1000034012.jpg


1000034015.jpg
 
Ik ben benieuwd naar je eind overzicht van alle gedronke biertjes en veroberde gerechten 🤣
En naar hoe sterk de kater morgen is 🤪
 
Pfff. Tis wel afzien.
Maar we houden ons staande
 
Hahahha alleen maar lekkers afgewisseld met nog lekkerdere tussendoortjes. Ben je niet op de SEH beland met een alcohol overdosis en vet en cholesterol overschot 😎 maar mooie dag iig.

Ff vraagje dat rekje voor je sardines en die (ik weet de naam ff niet meer) vet trechter waar heb je die vandaan?
 
zo dan!! wat een top dag!! lekkere biertjes.. lekkere gerechtjes, wat wi leen man nou nog meer
 
Hahahha alleen maar lekkers afgewisseld met nog lekkerdere tussendoortjes. Ben je niet op de SEH beland met een alcohol overdosis en vet en cholesterol overschot 😎 maar mooie dag iig.

Ff vraagje dat rekje voor je sardines en die (ik weet de naam ff niet meer) vet trechter waar heb je die vandaan?
Sardines rekje is van weber. Kweenie of het nog te koop is. Heb het al een tijdje
 
Twas weer een zalig dagje..
Bedankt aan de gastheer en taxi chauffeur.

Maar bende rukkers... Veel geluld maar geen datum afgesproken voor volgde keer...
Jawel :ROFLMAO:
 
Was weer een memorabele dag mannen. TOP
 
Haha vettrecht 🤣🤣🤣

Is een flambadou, kan je gewoon in iedere BBQ shop vinden of online bestellen.
Hier gebruikt met beenmerg
Dat was het woord welke ik zocht. Ik wist het iets met vet enz was maar de Naam vergeten
 
Terug
Bovenaan Onderaan