Een snackje
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wij drinken veel verschillende soorten, maar qua hoeveel valt het meeDat je nog in staat bent om überhaupt te bbq’en
Ik zou je hoop er niet op vestigingenIk ben benieuwd naar je eind overzicht van alle gedronke biertjes en veroberde gerechten
En naar hoe sterk de kater morgen is
Sardines rekje is van weber. Kweenie of het nog te koop is. Heb het al een tijdjeHahahha alleen maar lekkers afgewisseld met nog lekkerdere tussendoortjes. Ben je niet op de SEH beland met een alcohol overdosis en vet en cholesterol overschot maar mooie dag iig.
Ff vraagje dat rekje voor je sardines en die (ik weet de naam ff niet meer) vet trechter waar heb je die vandaan?
JawelTwas weer een zalig dagje..
Bedankt aan de gastheer en taxi chauffeur.
Maar bende rukkers... Veel geluld maar geen datum afgesproken voor volgde keer...
Dat was het woord welke ik zocht. Ik wist het iets met vet enz was maar de Naam vergetenHaha vettrecht
Is een flambadou, kan je gewoon in iedere BBQ shop vinden of online bestellen.
Hier gebruikt met beenmerg
Is ook een hele vette trechter ik snap je welDat was het woord welke ik zocht. Ik wist het iets met vet enz was maar de Naam vergeten