Beef en Steak

Dag iedereen

Kevin-B

Tondelzoeker
Hoi,
Ik zal me ook even voorstellen.
Via google kwam ik op jullie forum terecht omdat ik wat zaken aan het opzoeken was omtrent een offset smoker :)

Ik ben geen chefkok of grillmaster maar heb wel al wat ervaring met de bbq.
Destijds overgestapt van een gewone open bbq, naar een weber mastertouch.
Reeds een eigen UDS gemaakt en daarna richting de kamado :)
Kortom al wat met vanalles gewerkt, maar nu kriebelt de interesse stilaan om te 'werken' met een offset smoker.

Op dit moment heb ik nog mijn barbecook, weber mastertouch, Bastard large, en Bastard medium.

groeten vanuit Vlaanderen ;)

Welkom Kevin!

Mooi arsenaal aan bbqs!
Offset smoker, zelf weinig ervaring mee gelukkig zijn er veel handige hobbybobs aanwezig die daar wel verstand van hebben <- Helaasj niet deze Bob 🤣
Wil je een offset aanschaffen of zelf eentje maken?

Dag Bob, dank je!

Ik zou eentje aanschaffen. Liefst een mooie tweedehandse.
Echter staat er helaas veel rommel te koop, en voor de mooie degelijke vragen ze nog veel geld tweedehands.
Dan kijk ik liever richting een nieuwe nette lette, maar dit krijg ik hier thuis nog niet goedgekeurd :LOL:

Hoi Kevin,
welkom bij het Genootschap

Hoi Kevin, Welkom bij de club

Welkom Kevin! De vraag ligt bij meerdere forumleden dus kan je een leuk draadje van maken.

Hoi Kevin, welkom bij het forum.
Ik heb zelf 2 offsets gehad, het belangrijkste aandachtspunt was bij mij de buren.... Helaas zijn er altijd mensen die de heerlijke rooklucht van goed gedroogd hout niet kunnen waarderen.

Dag Bart, klopt wat je zegt!
Gelukkig heeft hier al iemand een Ofyr in de buurt, dus ze kennen de geur van brandend hout wel al een beetje ;)

Terug
Bovenaan Onderaan