BasBQ
Beef en Steak

Dag en hallo!

 
 
 
 

RenZwi

Pitmaster
Berichten
548
Dag en hallo!

Na meer dan eens tips te hebben opgescharreld en discussies met plezier heb gevolgd, bedacht ik me; hey! Je kunt zelf toch verdorie ook een acc aanmaken?! En zo geschiedde 😉

De naam is René, 34 winters jong. Mijn souschef is mijn dochtertje Elin, van 3 😅 Die vindt alles wat met de BBQ te maken heeft ontzettend fascinerend en wil met alles helpen (sausjes, rubs, glacen, etc). Laat ik nu ook net die drive en passie in het BBQ’en hebben!

2 jaar geleden begonnen met een Weber MT 57cm, nu sinds een half jaar overgestapt op een Bastard Urban Large (had de Weber graag gehouden, maar de tuin is niet groot genoeg, verdikke). Ik ben verliefd op dat ding, geweldig apparaat! Op vakantie zit de WGA standaard bij de bagage, ook al een apparaat om blij van te worden.

lk mag het liefst een paar frikadelletjes omdraaien met daarnaast een fijne shaslick... Nee, gekheid! 😁 Sinds ik spareribs maakte volgens de 321 wilde ik nooit anders meer. En zo is het eigenlijk gegaan, in een notendop.

ik zie er naar uit om de ervaringen van anderen te mogen lezen en watertandend naar alle machtig mooie foto’s te kijken. En hier en daar een discussie hebbend over hetgeen waar we allemaal zo graag over mogen praten ☺️ Tot typens!

Ps. Vandaag voor het eerst Brisket gedurfd, alhier het resultaat

75FDFCD2-87FE-4C76-972C-CE6AB16E409C.jpeg


Ben d’r content mee 🙂
 
Welkom! Met zo'n brisket zou iedereen hier content zijn denk ik ;)
 
Welkom! Ziet er prachtig uit :eek:
 
Welkom. Mooie binnenkomer.,
 
Welkom hier op het mooie forum Erik


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
 
Welkom hier
Af en toe een frikadel Is ook lekker
 
Welkom en ziet er een lekkere brisket uit.
 
Welkom bij het genootschap

Dat is fijn zo’n souschef 👍🏻
 
Terug
Bovenaan Onderaan