BasBQ
Beef en Steak

Custom made Grill ??

Een mooi passend rooster voor in een BGE met een insert voor de Weber GBS items, zou wel gaaf zijn .

(Het 47cm rooster die weber zelf heeft is nét iets te klein om stabiel te blijven liggen)
 
Heb je een tekening inmiddels van wat je wil hebben ? Ga ik bij ons eens veagen
De tekening van het standaard rooster voor in mijn geval de Masterbuilt heb ik wel liggen nu, alleen ik zou graag mijn logo verdeeld zien over 2 halve roosters, zodat ik deze ook echt volledig in gebruik kan nemen in de divide & conqueur.
Een vriend die een designbureau heeft wilde dit wel eventjes tussendoor doen, maar daar moet ik dus wel nog even achteraan. Het is een vriendendienst, maar ga er toch voorzichtig wat druk op uitoefenen . Je hoort zsm van me!

Net al bericht terug gehad. Vrijdag zou hij er mee bezig. Dus hopelijk dan ook direct klaar!

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
 
Laatst bewerkt:
Inmiddels een stukje verder en een producent gevonden die hem gaat maken van 6mm RVS, nog even de puntjes op de i en de afmetingen goed scherp (46.5 voor kamado joe classic/masterbuilt toch??, haha dit ben ik echt al 10x aan het checken geweest) en dan kan hij gemaakt worden! HEEEEEL Benieuwd!!
170cb2af08e60512aeddfad8197d8558.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
 
Inmiddels een stukje verder en een producent gevonden die hem gaat maken van 6mm RVS, nog even de puntjes op de i en de afmetingen goed scherp (46.5 voor kamado joe classic/masterbuilt toch??, haha dit ben ik echt al 10x aan het checken geweest) en dan kan hij gemaakt worden! HEEEEEL Benieuwd!!
170cb2af08e60512aeddfad8197d8558.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
Prachtig zo'n rooster. Zou wel zoiets voor de WGA willen.
 
In een filmpje(uds drumsmoker) van marcel nas zag ik deze website https://witkampdesign.nl/product-categorie/bbq-accessoires/
Toevallig hier in de buurt. Misschien kunnen ze wat betekenen. Groupsbuy met logo van het genootschap?
Zelf vind ik een bakplaat voor de weber nog wel een mooie toevoeging. Eerst maar eens alles afmaken voordat de baas mij afschiet of ik het wederom moet compenseren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan