Beef en Steak

Country Style Ribs

Smokingwood

Pitmaster
Country Style Ribs van een varkensnek. Plakken gesneden, door de midden, plaklaagje van mosterd en een spareribs rub erover. 3 uur rook op rond de 100 graden, ingepakt met appelsap, appelazijn, bruine suiker en roomboter. 2 uur later weer uitgepakt. Zelf bbq saus gemaakt, wat verdunt met appelsap voor het aflakken.

Heerlijk mals en lekker gesmaakt!

IMG_20211213_165856.jpg

IMG_20211213_135839.jpg

IMG_20211213_104732.jpg

IMG_20211213_103930.jpg

IMG_20211213_103925.jpg

IMG_20211213_094328.jpg

IMG_20211213_093814.jpg

IMG_20211213_093203.jpg

Dat ziet er top uit. Smakelijk!

Dat zal inderdaad heerlijk gesmaakt hebben. Lust ik ook wel!

🤔dit moet ik ook eens maken .
Lijkt me heerlijk 😋

Lekker 🤤 daar had ik wel
Een stukje van willen proeven

Ziet er lekker uit, moet je alle stukken per stuk inpakken? Of mag dat ook in 1 keer?
Ik heb ze bij elkaar ingepakt, hoor. Er is al genoeg eenzaamheid… 🤣

Lekker. Ik heb ze laatst ook zo gemaakt maar waren te droog. Ik zie wel dat je vlees wat meer vet bevat.

Lekker. Ik heb ze laatst ook zo gemaakt maar waren te droog. Ik zie wel dat je vlees wat meer vet bevat.
Klopt, dit was een stuk varkensnekprocureur. Dat bevat meer vet dan schouderprocureur.

@Michel_D de procureur die jij van Makro had is nek procureur.

Het ligt er volgens mij ook aan welk deel je van de varkensnek pakt. Als ik hem halveer dan is de ene kant vetter als de andere kant.

Hier laatst ook gemaakt op de easterwood manier, helaas waren ze toch ook aan de droge kant.
Volgende ronde ook maar eens proberen ze op een wat lagere temperatuur te bereiden. Je "ribs"zien er smakelijk uit!

Hier laatst ook gemaakt op de easterwood manier, helaas waren ze toch ook aan de droge kant.
Volgende ronde ook maar eens proberen ze op een wat lagere temperatuur te bereiden. Je "ribs"zien er smakelijk uit!
Ik heb ze eerder ook op de easterwoodwijze gemaakt, met het zelfde resultaat als jij dus… Nu zeg maar 3-2-1 bereid met een veel malser en lekkerder resultaat.

Terug
Bovenaan Onderaan