BasBQ
Beef en Steak

Cote de Boeuf - 6 personen?

E-Dog

Tondelzoeker
Berichten
10
Hey allen,

Korte vraag: ik krijg as zondag eters. Kan je Cote de Boeuf bestellen die groot genoeg is om met z'n 6en van te eten? Ik zie bij recepten vaak een kilo.
 
Als je een een runder ribstuk (ribroast) besteld dan heb je meerdere cote de boeufs aan elkaar. Ik heb voor een feestje eens 4 botten met vlees eraan gehad. Waanzinnig. Lekker rustig in een paar uurtjes low en slow en dan rondom afgrillen. Fantastisch!
 
Wat @Sander72 zegt.

Zou er zeker 2 maken voor 6 personen. (Cote de boeuf)
Eea met mooie bijgerechten aankleden, misschien simpel voorgerecht en dessert.
 
Als je een een runder ribstuk (ribroast) besteld dan heb je meerdere cote de boeufs aan elkaar. Ik heb voor een feestje eens 4 botten met vlees eraan gehad. Waanzinnig. Lekker rustig in een paar uurtjes low en slow en dan rondom afgrillen. Fantastisch!
Waar kan je dat online bestellen?
 
Als je een een runder ribstuk (ribroast) besteld dan heb je meerdere cote de boeufs aan elkaar. Ik heb voor een feestje eens 4 botten met vlees eraan gehad. Waanzinnig. Lekker rustig in een paar uurtjes low en slow en dan rondom afgrillen. Fantastisch!
Ik heb een stuk van 2 kilo in huis. Ik gebruik de methode van Noskos. Dus alleen maar indirect. Hoe lang denk je tot ongeveer 50 graden? 3 uurtjes?
 
Terug
Bovenaan Onderaan