Mede Q-ers..
Heeft er iemand van jullie ervaring met onderstaand model??
CookPerfect noemt de nieuwste toevoeging aan hun assortiment niet voor niets de "beste thermometer ooit". De thermometer is geheel draadloos en is via de CookPerfect app gemakkelijk te bedienen. Het is de perfecte manier om op afstand de kerntemperatuur van je gerechten in de gaten te houden. En...
www.bbqgreeneggstore.nl
Ik zou met black friday de inkbird iBBQ-4T geleverd krijgen echter amazon is mijn pakketje kwijtgeraakt, dus ik heb te lang moeten wachten en ben in de tussentijd erg nieuwsgierig geworden naar bovenstaand model.
Ik wil een plug and play Thermometer die via WiFi werkt zonder gedoe met een extra tablet/telefoon oid. Ik kom er gewoon niet helemaal uit. Sommige modellen geven aan via WiFi te kunnen , maar dan moet je zelf een soort van netwerk creëren via een extra telefoon/tablet via Bluetooth ofzo.. gedoe en geen zin in.
Ik werk 5min van mijn huis af en wil graag de mogelijkheid hebben om daar mijn temp af te kunnen lezen. Ik heb ervaring met de inkbird ibt-2x, maar vanwege een grote tuin is het gedoe met bluetooth niets voor mij.
Het volledig draadloze werken van Cooking Perfect lijkt heel mooi, vergelijkbaar met de Meater.
Uiteraard lijkt Meater Block ook mooi, maar ik zal nooit 4 sensoren gebruiken en daar betaal je dan wel voor.
Budget is toch echt wel max €200, - iemand nog ideeën?
Samenvatting
:
Thermometer >€200
Minimaal 2 probes(vlees en dome), 4 hoef ik eigenlijk niet, maar zijn er wifi uitvoeringen zonder 4 probes??
WiFi icm app ( zonder gedoe met extra netwerkdingen)
Evt ook Bluetooth
Draadloos zou mooi zijn, maar niet perse (evt in de toekomst voor een rotisserie)
Help me??!!
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk