Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb potten uitgekookt en daarin de hete saus gedaan. Dan op kop gezet en af laten koelen. Doe dit altijd bij zelfgemaakte sauzen. Bij het openen hoor je weer de klik van de deksel.Camiel zei:Zou je dit in grotere hoeveelheden kunnen maken en bewaren in de koelkast? Hoe lang zou het dan houdbaar zijn?
Ceriel zei:Ik heb potten uitgekookt en daarin de hete saus gedaan. Dan op kop gezet en af laten koelen. Doe dit altijd bij zelfgemaakte sauzen. Bij het openen hoor je weer de klik van de deksel.Camiel zei:Zou je dit in grotere hoeveelheden kunnen maken en bewaren in de koelkast? Hoe lang zou het dan houdbaar zijn?
Vandaag gaat de saus op de ribbels....
=)) =)) =))Big-T zei:Ceriel zei:Ik heb potten uitgekookt en daarin de hete saus gedaan. Dan op kop gezet en af laten koelen. Doe dit altijd bij zelfgemaakte sauzen. Bij het openen hoor je weer de klik van de deksel.Camiel zei:Zou je dit in grotere hoeveelheden kunnen maken en bewaren in de koelkast? Hoe lang zou het dan houdbaar zijn?
Vandaag gaat de saus op de ribbels....
doe je geen deksel erop voor je hem op de kop zet?
Welnee, als jij het lekker vind moet je dat gewoon gebruiken. Dat is mijn mening, en die is ook niet belangrijk, maar ik geef hem. Gratis. Zo ben ik. Dhussss. =))maroc zei:Owja ook nog twee theelepels liquid smoke (ja ja, met pek en veren de stad uit die man )
ThrowonD zei:Gebruik je hem als saus na het BBQen?
Of als een soort inrub saus?
ThrowonD zei:Gebruik je hem als saus na het BBQen?
Of als een soort inrub saus?
Jackass123 zei: