Beef en Steak

Ciao a tutti!

Hoi allen,

mijn naam is Jeroen, qua leeftijd medium en woonachtig nabij Hoorn - NH.
Sinds 1 week in bezit van een Keij Kamado, maat L.

Bij toeval hier beland omdat ik op zoek was naar een alternatief voor de meater thermometer.
Al wat zitten lezen en daarbij wat tips opgedaan dus het leek me leuk en waardevol me ook aan te melden bij het genoodschap.
Qua bbq’en weinig ervaring, teveel vrienden om me heen die alleen maar hamburgers en sateh erop gooien (of frikandellen).
Vorig jaar eens een cote du bouef mogen proeven welke bereid was op een kamado, dat was voor mij eigenlijk het startsein om ook eens te gaan kijken.

Veel filmpjes gekeken over de verschillende merken, tegen de Keij liepen we toevallig aan, we waren in de buurt van Kesteren om een kweker te bezoeken en daar zit BBQ Boutique. Hele kleine zaak maar leuk geholpen en ook een mooi, edoch triest verhaal hoe het Nederlandse Keij Kamado’s is ontstaan.
Wel goed om een NL ondernemer te steunen vinden wij en het product lijkt vooralsnog goed genoeg voor ons.
Rustig aan inbranden eerst dus nog 2 slow sessies te gaan.

De komende tijd maar verder rondstruinen op dit forum, vele vragen zullen tenslotte al gesteld en beantwoord zijn.
Dank alvast voor het delen van al jullie opgedane ervaringen en kennis!

Groet
Jeroen

Ps. Ja, wij hebben een voorliefde voor Italië wegens familie nabij Florence

IMG_8292.jpeg

afd6a26e-0fb4-4d2b-9268-1b89d132d978.jpeg

Hoi Jeroen, welkom bij het Genootschap, mooie T-bone

Welkom Jeroen, veel plezier met je kamado

Welkom Jeroen

Welkom! En misschien ga je hier ook wel liefde voor een ander land ontwikkelen 😉

Terug
Bovenaan Onderaan