BasBQ
Beef en Steak

Chuckwagon cooking workshop bij Vuur&Rook

 
 
 
 
 

Ceriel

BBQ Junkie
Berichten
7.242
Vandaag lekker een dagje met de DO bezig geweest bij Vuur&Rook, de zgn Chuckwagon cooking workshop
Omdat het een soort mini-forum uitje was (BertM en Peter w waren er ook  ;) ), hier een kleine impressie:

9.30 uur begonnen met pruttel-koffie:


Daarna het ontbijtje bereiden; bacon, r?sti, eieren en vergeten groente ( :p):




Het begin van de chili, die later op de dag omgetoverd zou worden tot Chuckwagon Casserole:


Brooddeeg kneden voor prairie brood:






De lunch: Sloppy Joe's




Het weer zat niet mee...




De chili bedekken met een mais-muffin-mix:


Met na een tijdje het volgende resultaat, ERG LEKKER:




En het brood mocht mee naar huis:


Erg leuke dag gehad met een gezellig klein groepje, zeker een aanrader voor de DO-liefhebbers onder ons!
 
Nu weet ik helemaal wat er zaterdag was!  =))

Had al wat voorbij zien komen maar nu de hele fotoreeks.
Ziet er gezellig en lekker uit!
 
dat ziet er leuk en gezellig uit, mooie gerechten
 
Leuke reportage!
 
Ondanks dat de regen soms horizontaal door de tent kwam, een erg leuke dag.
Na het plaatsen van de wel aanwezige zijkanten werd het zelfs lekker warm binnen...
Het niet aanwezig zijn van een blikopener werd vakkundig door Peter opgelost, en dan zeggen ze dat Glanerbruggers messentrekkers zijn
 
Was zeker een geslaagde dag.

En ondanks het gemis van het UITJE smaakte alles erg goed.
 
Leek me een erg leuke dag. Wellicht een volgende keer.
 
Dat ziet er als een hele leerzame en lekkere workshop uit!
 
Altijd gezellig om met een paar man te BBQ-en.
Ziet er top uit. Leuke foto-reportage.
 
Geinige cursus! Die chili met maisbrood erop is wel een heel erg leuk idee. Gewoon normaal cornbread beslag erop sodemieteren en af laten bakken neem ik aan?
 
Goed bezig geweest!
Ziet er allemaal gezellig en lekker uit
 
Dat ziet er uit als een geslaagde DO(e) dag
 
El Fumarole zei:
Geinige cursus! Die chili met maisbrood erop is wel een heel erg leuk idee. Gewoon normaal cornbread beslag erop sodemieteren en af laten bakken neem ik aan?
Cornbread-cake beslag erop als de chili gaar is, en alleen hitte van boven. Dus deksel vol leggen met briketten. Was erg lekker!
 
Ceriel zei:
El Fumarole zei:
Geinige cursus! Die chili met maisbrood erop is wel een heel erg leuk idee. Gewoon normaal cornbread beslag erop sodemieteren en af laten bakken neem ik aan?
Cornbread-cake beslag erop als de chili gaar is, en alleen hitte van boven. Dus deksel vol leggen met briketten. Was erg lekker!
Ok thx. Gaan we straks in mei proberen als we weer gaan kramperen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan