Beetje mosterd of gember Is ook primaStel dat ik geen mierikswortel wil gebruiken is er dan een alternatief voor de saus?
Zelf eens mosterd gebruikt en Was ook lekker
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beetje mosterd of gember Is ook primaStel dat ik geen mierikswortel wil gebruiken is er dan een alternatief voor de saus?
Heb dat boek ook en recept klinkt bekend. Is Alabama White sauce hetzelfde als die saus van het recept van broodje hete kipfilet met selderij salsa?
IddMet white sauce worden heel veel dingen lekker. Maar met kip blijft het toch het lekkerst. Vind ik![]()
Haha, das waar ook. We waren in de buurt iddRick heerlijk.
Als ne van de MV shop ff doorgereden was, had je de chickenwings bij op de Q kunnen garen.....
Deze sla ik even op! Mijn slager verkoopt deze saus kant en klaar maar daar zit tarwebloem in dus kan ik niet eten (coeliakie). Als ik deze ingrediënten zie is de functie van die bloem me niet duidelijk maar dat is met supermarkt producten ook meestal het geval...Ik maak m eigenlijk altijd hiermee;
- 100 g mayonaise
- 50 ml karnemelk
- 100 g zure room
- 1 tl gedroogd bieslook
- 1 tl gedroogde dille
- 1 tl gedroogde peterselie
- ½ tl uiengranulaat
- ½ tl knoflookgranulaat
- zout en vers gemalen zwarte peper naar smaak
- sap van ½ citroen
Komt van smokey goodnes af
Bloem maakt de saus wat lobbig, dikker.Deze sla ik even op! Mijn slager verkoopt deze saus kant en klaar maar daar zit tarwebloem in dus kan ik niet eten (coeliakie). Als ik deze ingrediënten zie is de functie van die bloem me niet duidelijk maar dat is met supermarkt producten ook meestal het geval...