BasBQ
Beef en Steak

Cheese-egg-burger; The Chegg

 
 
 
 
 
 

Bidle

Gemarineerd
Berichten
1.993
Ben zo blij dat mijn tuintje nagenoeg af is en ik weer volop aan het bbq'en kan.

Kortom heerlijke Chegg gemaakt.

Gisteravond bezoek en burgers gemaakt. Helaas te weinig gedacht aan de camera, maar gelukkig wel van het eind-resultaat.  B-)
Eerst het gehakt op smaak gebracht. Even op de bbq (8-10min). Vervolgens plakje kaas erop. Ei afbakken en andersom erop leggen. Daarna op een broodje met tomaat en als laatste bacon on top!! Hmmmmm,.....  :p


Klaar voor de bbq met kuiltje tegen het kromtrekken.

2014-06-14 Hamburger chees egg 01 by Bidle, on Flickr



Gelijk dus naar het eindresultaat geserveerd met grote dikke frieten. :blush:

2014-06-14 Hamburger chees egg 02 by Bidle, on Flickr


2014-06-14 Hamburger chees egg 03 by Bidle, on Flickr


2014-06-14 Hamburger chees egg 04 by Bidle, on Flickr




En ja het was weer lekker!!! Ben vandaag weer ribs aan het maken, bijna klaar om op de smoker te mogen!!!! Heerlijk weekend is het aan het worden.  ;)


2014-06-14 Hamburger chees egg 05 by Bidle, on Flickr



[edit]
Ben enkel niet blij met deze broodjes, dus als iemand nog een tip heeft!? Zelf maken is voorlopig geen optie. :)
[/edit]
 
lust ik ook wel
 
richard0501 zei:
lekker, ook goed als ontbijt denk ik..

Werkt dat kuiltje?


Yep, heb het beide weleens geprobeerd en werkt echt perfect. Wellicht dat het effect bij hele dikke burgers minder is. Zal de volgende keer ook eens foto's maken als ik de burgers om moet draaien. Was gisteren te druk/gezellig dus paar keer vergeten.  :blush:

Ben enkel niet blij met deze broodjes, dus als iemand nog een tip heeft!? Zelf maken is voorlopig geen optie. :)
 
Dat zijn heerlijke burgers zo te zien. Heb ooit eens zo'n burger gehad, en het moment dat je de dooier in  je burger kapot hapt vergeet je nooit weer. Wat een smaak sensatie!!!
 
Potverdrie!! ik krijg gelijk trek!!!
 
Dat lijkt me behoorlijk yummie.
 
Tjonge wat ziet dat er lekker uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan