Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dat is een lekker bolletje Bram en mooi gemaakt en bedacht top de kaas hoef ik natuurlijk niet maar de rest had ik best willen proberen
Succes met de wedstrijd
Bien hecho, me hubiera gustado comer un s?ndwich , inmediatamente creo que fue una explosi?n de sabor, chulet?n hermoso, pero de hecho un almuerzo abundante Pero nada que beber con eso?
TNX Jet,
Het was zeker een beste lunch. En heel erg lekker. Ik heb het bier achterwegen gelaten. De kindjes zijn thuis en daar moest ik ook de aandacht bij houden. Desperado?s stonden wel koud iig
Desperados? Was de corona uitverkocht? Zonder gekkigheid, dit ziet er heerlijk uit! Had je de salsa een beetje pittig gemaakt of viel het mee met die 2 rode pepers?
Desperados? Was de corona uitverkocht? Zonder gekkigheid, dit ziet er heerlijk uit! Had je de salsa een beetje pittig gemaakt of viel het mee met die 2 rode pepers?
De salsa was redelijk pittig. Ik had 2 verse pepers. En nog twee gedroogde. Had er totaal 4 in zitten. Wel met de zaadjes natuurlijk. Dat maakte het extra pittig
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.