Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Schoon vegen, controleren op corrosie plekjes, la gzaam opwarmen tot 170 CDat geeft een goed gevoel hè?
Hier pas ook de boel weer even netjes gemaakt, een klusje wat hoognodig was, maar waar ik maar niet aan toe kwam.
Met welk vet/olie brand je jouw gietijzer in?
Als jouw gietijzer op deze manier goed blijft (dus niet gaat roesten), en je hebt er geen last van dat alles enorm aankoekt tijdens het koken, hoef je niet te seasonen.Wat een werk allemaal. Tot nu toe maak ik het telkens gewoon schoon en smeer het ofwel in met een vet van petromax ofwel met arachideolie. Tot nu toe nog nooit iets ingebrand. Wanneer weet je dat het moet ingebrand worden?
Het was een fijne middag om de diverse gietijzeren potten en pannen eens goed te bekijken, schoon te maken waar nodig en opnieuw in te branden.
Ready for Summer.
Bekijk bijlage 35813Bekijk bijlage 35814
Tot nu toe nog niet. Maar dan weet ik wat te doen als het zo ver is.Als jouw gietijzer op deze manier goed blijft (dus niet gaat roesten), en je hebt er geen last van dat alles enorm aankoekt tijdens het koken, hoef je niet te seasonen.