BasBQ
Beef en Steak

Camping BBQ

Ik zat met hetzelfde probleem. Ik heb een WGA op houtskool. Die heb ik al een paar jaar en bevalt goed. Thuis gebruiken we ook alleen houtskool bbq's en heb ik gas nooit overwogen. Maar we zijn er al een paar keer tegenaan gelopen dat we die niet mogen gebruiken op campings.

Na een tijd zoeken (oa in dit topic) is m'n keuze gevallen op de Cadac Carri Chef 40 met bbq rooster, chef pan en pizza steen. We zijn nu een kleine week op vakantie en tot nu toe alleen maar lof voor deze bbq. Doet z'n werk boven verwachting en is makkelijk schoon te maken. Bbqen voor 5 volwassenen en 4 kinderen was zeer goed te doen ondanks dat dit nog maar de 40cm versie is. Ook de chef pan bevalt erg goed. 's Ochtends spek en ei en 's avonds voor 1 pans gerechten. De pizza steen hebben we alleen gebruikt om wat broodjes en een quiche af te bakken. Die 2 accesoires maken hem ook wel tot meer dan een bbq en daardoor erg geschikt voor de camping waar we niet in een bloed hete caravan willen koken.

Mooi dat hij zo bevalt! Geniet van je vakantie.

We hebben dan nu dezelfde combi. Ik neem over een week of 2 ook een carri chef en een WGA mee. Nu voor de zekerheid gevraagd of een kolen bbq toegestaan is. Gelukkig is dat het geval! Hopelijk gaat het niet te droog worden waardoor het weer aangepast moet worden.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan