BasBQ
Beef en Steak

burn!

edwinteems

Sprokkelaar
Berichten
31
Dag! Mij werd gevraagd mij even voor te stellen, dus dan doe ik dat maar braaf!

Ik zit me deze dagen te ori?nteren op een Kamado. Daar start ik nog wel even een topic voor :) maar dat is in ieder geval de reden waarom ik op deze site ben aanbeland, al kende ik de site al langer van de recepten PP van Noskos.

Ik bbq nu een aantal jaar, begonnen op een gas bbq (jaja, vloeken in de kerk). Dat ding gebruik ik nu eigenlijk alleen maar om even snel een stukje zalm te grillen of wat chicken wings (briljant recept van de collega's van bbq-helden). Later via Ibood een Landmann Kettle (57 cm) gekocht. Prima dingetje, al merk ik tijdens de laatste low and slow sessies (PP, spare ribs, Picanha) dat de deksel niet goed afsluit en er via de randen veel rook (en warmte?) ontsnapt. Vandaar de zoektocht naar een Kamado..

Gegroet vanuit Harderwijk  B-)

Ps. wat is nou weer een tondelzoeker?
 
Van harte welkom bij het Genootschap!

Tondelzoeker is de titel die nieuwe leden krijgen. Naarmate je meer berichten plaatst verandert je titel.
 
Welkom hier!
Een gasser niet vloeken in de kerk hoor, zolang er maar verbranding plaats vindt :D
 
Edwin van harte welkom op het BBQ Genootschap.
 
Welkom hier op het forum.
 
Welkom hier  :)
 
Hoi Eddepet, welkom bij het Genootschap
 
Leuk, nog meer nieuwelingen. Welkom
 
Welkom Edwin! Zodra ik mijn GrillGuru had ge?nstalleerd is de gas BBQ naar de vuilstort gegaan, just saying


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Snap ik, maar ik vind het toch wel makkelijk om af en toe even snel een zalmpje of een stel chicken wings op de gril te gooien, zonder eerst met kolen aan de slag te hoeven :)
 
Ik ga dat recept van de chickenwings zaterdag testen, ze liggen al te drogen in de run


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
van harte welkom!
 
Terug
Bovenaan Onderaan