Beef en Steak

Buitenkeuken/meubel - Kamado Joe Classic III

ZaanGriller

Tondelzoeker
Dag allemaal!

Ik denk erover na om mijn Kamado in een meubel te plaatsen om diverse redenen. Met name omdat het er gewoon erg gezellig uitziet in de tuin ;-).
Nu heb ik al aardig wat online gezocht en hier op het forum.. maar ik stel toch maar de vragen/verzoeken:

A: Heb je een Kamado Joe Classic 3 en een mooi meubel, kun je dan hier een foto droppen ter inspiratie? ;-)
en B: Heb je er toevallig ook een bouwtekening bij, dan ben ik helemaal blij.

Ik hoor graag jullie tips!

Gr. ZaanGriller

Zelf heb ik het nog niet. Maar misschien goed om aan te geven wat je wilt. Hout of beton? Hoe groot?

Wil je een koelkast erin of stromend water?

Je kunt bijvoorbeeld met U betonblokken iets maken zoals op onderstaande fotos.
07fbcbd4437a58e8f63d0d90e30a809c.jpg
4978d6c9d2b41ab6ec6292e1c33bec0f.jpg

Goede! Beton is in ieder geval wel een stuk betaalbaarder. Ik dacht aan hout, 160cm breed, links de kamado, rechts een stukje werkblad en daaronder dan een deurtje ervoor. Geen koelkast, geen stromend water.. met wielen.

Zoiets
1743749830682.png

Ik heb zelf net een buitenbar gemaakt. Als inspiratie een hele grove instructie van Karwei gebruikt.
Als het skelet eenmaal staat is de rest een kwestie van afwerken. Ik ben er achter dat goed gereedschap een hoop scheelt.
Het frame bouwen heeft me 3 uurtjes gekost als niet erg ervaren klusser, afwerking was 2 keer een middagje heel rustig door werken.

Ik ga mijn bbq (nog) niet inbouwen in het meubel, maar de mogelijkheden zijn er zeker.
wellicht kan je hier iets mee??

bar 1.jpg
bar 2.jpg
bar 3.jpg

Terug
Bovenaan Onderaan