Beef en Steak

Buitenkeuken Close van steigerhoutje.nl

DannyK

Tondelzoeker
Ben helaas niet zo handig zoals velen van jullie hier wel zijn, dus op zoek naar iets waarbij ik mijn 2 linkerhanden niet hoeft te gebruiken. Op steigerhoutje.nl de buitenkeuken Close gezien voor een Kamado. Heeft iemand hier ervaring mee ?

De close ziet er erg compact uit en ben een beetje bang voor brandgevaar.

Verder lijkt mij de perfecte oplossing aangezien je kamado beter beschermt is tegen weersomstandigheden en geef mij op een of andere manier een beter gevoel ;-). Of is een tafel die je weg zet in de open lucht toch een beter alternatief, eventueel voorzien van hoes ?

Groet,

Danny

1731067965824.png

Heb eens gekeken op hun site, als je er zelf niets aan wil doen en een gemonteerd exemplaar koopt dan komt er maar liefst 1500 € bij de prijs extra + veel hogere transportkost. Ze leveren het standaard ook zonder achterwand, dat is een optie.

Stel mij wat vragen bij die gasdrukveren, die dingen zijn ook niet onverslijtbaar en als er zo eentje het begeeft als je aan uw kamado staat?

Heb eens gekeken op hun site, als je er zelf niets aan wil doen en een gemonteerd exemplaar koopt dan komt er maar liefst 1500 € bij de prijs extra + veel hogere transportkost. Ze leveren het standaard ook zonder achterwand, dat is een optie.

Stel mij wat vragen bij die gasdrukveren, die dingen zijn ook niet onverslijtbaar en als er zo eentje het begeeft als je aan uw kamado staat?
Goede feedback inzake de gasveren,.... wil m dan wel met die 2 linker handen en wat hulp in elkaar zetten, die 1500 euro is mij iets te gortig inderdaad. Vindt m best imposant, maar misschien toch beter een tafel met hoes.

Goede feedback inzake de gasveren,.... wil m dan wel met die 2 linker handen en wat hulp in elkaar zetten, die 1500 euro is mij iets te gortig inderdaad. Vindt m best imposant, maar misschien toch beter een tafel met hoes.
Voor minder dan die 1500 bouw je zoiets zelf. En je hoeft daar echt geen rechterhanden voor te hebben hoor. Iedereen kan een balkje hout opmeten, afzagen en aan een andere balk vastschroeven.

Voor minder dan die 1500 bouw je zoiets zelf. En je hoeft daar echt geen rechterhanden voor te hebben hoor. Iedereen kan een balkje hout opmeten, afzagen en aan een andere balk vastschroeven.
Nou, nee 😂 Ikzelf kan het wel, en heb vaak het gevoel: “dit kan toch iedereen”, maar nee. En ook dat is prima!

Terug
Bovenaan Onderaan