BasBQ
Beef en Steak

Buitenkeuken Bastard met overkapping

bastard leusden

Gemarineerd
Berichten
1.545
Mijn buitenkeuken is al een eind in de maak.
Ik heb vandaag in de regen er al vast goed gebruik van gemaakt.
Lekker gevlinderde kip

20210507_095125.jpg


20210507_095138.jpg


IMG-20210508-WA0013.jpeg


IMG-20210508-WA0014.jpeg


20210508_173221.jpg


20210508_173232.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit, zowel je afdak als de kip!

Als je daar uiteindelijk een mooie keuken hebt staan, zou ik misschien toch je heg wat hoger laten groeien. Het lijkt mij wel erg makkelijk voor een kwaadwillende om er even overheen de springen en te kijken of er wat te halen valt...
 
Ziet er inderdaad goed uit (Afdak en Kip).

Blijft ook mooi uitzien de BBQ ruimtes met dat blanke en zwarte hout
 
Ziet er goed uit, zowel je afdak als de kip!

Als je daar uiteindelijk een mooie keuken hebt staan, zou ik misschien toch je heg wat hoger laten groeien. Het lijkt mij wel erg makkelijk voor een kwaadwillende om er even overheen de springen en te kijken of er wat te halen valt...
Bedankt
Er zit een sloot om heen.
En de heg zit om het terras wel fijn dat je nog wat kan zien
 
Weer een eindje verder
Nu nog de achterwand met blank douglas dicht hemelwater afvoer, rn het keukenblokje maken

20210522_152149.jpg


20210522_152135.jpg
 
Mooi project.
 
Netjes hoor.
Ben je alleen niet bang dat de onderkant gaat rotten? Je hebt het gewoon op de tegels gezet zie ik, dus als daar water onder komt blijft het daar en trekt het je hout in. Het heeft geen mogelijkheid om te drogen.
 
Netjes hoor.
Ben je alleen niet bang dat de onderkant gaat rotten? Je hebt het gewoon op de tegels gezet zie ik, dus als daar water onder komt blijft het daar en trekt het je hout in. Het heeft geen mogelijkheid om te drogen.
Er komt nog rubber onder
 
Mooi plekje zo
 
Ik vind het een mooi en leuk hokje. Je BBQ komt echter niet tot zijn recht. Staat een beetje in de verdrukking. Nog overwogen om hem in het meubel te plaatsen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan