BasBQ
Beef en Steak

Buikspek

Dit ziet er echt super uit, laat ik nou net alles hiervoor ook in huis hebben!! Zondag maken dus!

Ik heb gezocht op de site maar waar staat dat recept van J. Casteel?

 
Dat is nog een recept van het andere forum
 
Ziet er inderdaad fantastisch uit. @SmokedSalmon is het je vandaasg nog gelukt?
 
ProjectBBE zei:
Ziet er inderdaad fantastisch uit. @SmokedSalmon is het je vandaag nog gelukt?

Ja maar niet naar tevredenheid. Ik ga hem morgen weer proberen, nu op mijn nieuwe kamado.
 
ik ga hem morgen weer proberen op mijn Kamado, hoelang gaat het ongeveer duren ik hem een buikspek van 1 kg?

2 uur 5 uur?
 
Ik weet het, ik moet niet naar zulke dingen kijken als ik nog moet ontbijten en toch doe je het iedere keer weer. En nu zit ik hier met een knorrende maag dit verhaaltje te typen.
Maar het ziet er ook zo verdomd lekker uit. Ook dit komt weer op de todo lijst.
 
Uitermate Professioneel het spek aangezet, omdat ik mijn Kamado nog niet met hoge temps wou belasten.


Halverwege ongeveer


Het resultaat op het bord:)
Ik heb 1/3 eerst zelf opgegeten toen kwamen waterpolo vrienden langs en hebben die gevochten om de rest!


Na 2,5uur was de kern temp op 75graden, in het begin had ik moeite om de kamado boven de 75 graden te krijgen en daarna kreeg ik hem niet onder de 125graden terwijl 100 gewenst was.

Volgende week een PulledPork op het menu.


 
Yummieyummie....dat ziet er lekker uit! :p
 
Buikspek rules. Period.
 
het zwoerd wordt op deze manier niet krokant toch? of doe je dat nog even direct dan?
 
Je trekt de blokjes van het zwoerd af volgens mij, dus dat blijft over.
 
Marieken zei:
het zwoerd wordt op deze manier niet krokant toch? of doe je dat nog even direct dan?

Had wel gekund alleen boven de starter ging het wel erg hard, dus niet gedaan.
 
Zeker een Todo'tje!!
 
Dat ziet er zeker goed uit 1

Iemand toevallig het receptje ?

Vriendelijke groet,

Thijs B-)
 
ziet er ?cht heel goed uit!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan