harmless85
Tondelzoeker
Zondag de smoker aan voor buikspek!
Zaterdag de speklap ernaast even garen .
Zaterdag de speklap ernaast even garen .
Laatst bewerkt:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat stuk vlees ziet er goed uit, succes en alvast smakelijk eten.
Wat ga je met het buikspek doen?
Niet jaloers zijn , ik moet er flink tegenaan sporten om niet tonnetje rond te wordenJa, nu ben ik jaloers.
Ik zou daarin wel laten meewegen wat de zuurte van je bbq saus is. Als je al een bbq saus maakt die een behoorlijk zuurtje heeft, dan zou ik niet nog extra appelciderazijn toevoegen of op z’n minst spaarzaam gebruiken. Just my 2cIn het receptuur hebben ze het over appel cider azijn op het laatst eroverheen, ivm het zoute en vette van het buikspek( in balans brengen)
Beetje bbq saus eroverheen nog 20 min op de smoker onafgedekt en serveren maar
Ik serveer dit met:
-atjar( zelf maken)
-gesneden ijsbergsla
100% vorige keer dat ik deze heb gemaakt, ook zonder de appelcider gedaan.Ik zou daarin wel laten meewegen wat de zuurte van je bbq saus is. Als je al een bbq saus maakt die een behoorlijk zuurtje heeft, dan zou ik niet nog extra appelciderazijn toevoegen of op z’n minst spaarzaam gebruiken. Just my 2c.
Zeker, weinig zo subjectief als eten! Recepten zijn leuk voor inspiratie, daarna lekker je eigen draai aan geven is dat wat koken leuk maakt.100% vorige keer dat ik deze heb gemaakt, ook zonder de appelcider gedaan.
Smaak is zo persoonlijk, recepturen zijn altijd een richtlijn, maar daar wijk ik regelmatig vanaf hoor![]()