Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Waarschijnlijk was 3,5-2,5-1 of 3-3-1 de beste methode voor het andere rack geweest. Ik vond er qua smaak weinig verschil tussen zitten met baby backs, de structuur was wel anders, wat vetter, beetje pulled pork achtig zeg maar.
Ik ga ze vast wel vaker maken maar ik denk dat baby backs toch de favoriet blijven hier.
Ik vind ribben waar de botjes uitvallen te gaar en voor wedstrijden is dat ook te ver door. Die andere was minder mals, hoe bedoel je dat? Als je een hapje uit het vlees kunt nemen en de rest blijft zitten, dus je krijgt een mooi rondje, dan is het voor wedstrijden perfect.
Ik kook voor mezelf en niet voor een jury en ik wil m'n ribben zacht . Ik snap dat dat niet de norm is, maar dat is m'n persoonlijke afwijking zullen we maar zeggen. Nou was de ene gare inderdaad wel een beetje doorgeschoten.
Bij de andere was de gaarheid niet helemaal constant, de dunnere stukken waren meer zoals ik vermoed dat wedstrijdribben zouden moeten zijn. Ik heb hier geen problemen mee maar de dikkere stukken kwamen niet goed van het bot los en waren hier en daar echt taai, teveel niet omgezet bindweefsel.
Het was beter geweest als de ribben meer uniform van grootte geweest waren. Volgende keer zal ik hier beter op letten en als dat nodig is de dikkere eerder op de smoker leggen dan de kleine. Zo blijven we leren
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.