Smokertje
Sprokkelaar
Vier jaar geleden verhuisd naar waar ik nu woon en sindsdien geen dak meer boven de Q’s.
De hele tuin moet nog helemaal op de schop en aangezien damwanden erg prijzig zijn, dus nog flink moet sparen, en er wel een heel klein beetje klaar mee was om in weer en wind bezig te zijn vorige week een schets gemaakt en afgelopen zaterdag het materiaal bij de diverse bouwmarkten bij elkaar geschraapt (alles in de aanbiedingen gekocht).
Zondag middag begonnen met iets, en iedere dag een klein beetje gedaan.
Vandaag een dagje vrij omdat ik dochter lief uit school moest halen, maar die besloot ergens anders af te spreken, dus een flinke slag geslagen.
Met een beetje geluk ben ik zaterdag klaar voordat het gaat regenen
Een de achterkant is dicht en een zijwand (meestal komt daar de wind vandaan).
Materiaal: schutting palen, rabatdelen en overige tuinpalen/planken.
Schroeven (RVS) online besteld en alles wordt afgewerkt met mat zwarte kwaliteits beits.
Dak wordt OSB3 platen en daar overheen nog bitumen singles.
Totale kosten €341,81
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
De hele tuin moet nog helemaal op de schop en aangezien damwanden erg prijzig zijn, dus nog flink moet sparen, en er wel een heel klein beetje klaar mee was om in weer en wind bezig te zijn vorige week een schets gemaakt en afgelopen zaterdag het materiaal bij de diverse bouwmarkten bij elkaar geschraapt (alles in de aanbiedingen gekocht).
Zondag middag begonnen met iets, en iedere dag een klein beetje gedaan.
Vandaag een dagje vrij omdat ik dochter lief uit school moest halen, maar die besloot ergens anders af te spreken, dus een flinke slag geslagen.
Met een beetje geluk ben ik zaterdag klaar voordat het gaat regenen

Een de achterkant is dicht en een zijwand (meestal komt daar de wind vandaan).
Materiaal: schutting palen, rabatdelen en overige tuinpalen/planken.
Schroeven (RVS) online besteld en alles wordt afgewerkt met mat zwarte kwaliteits beits.
Dak wordt OSB3 platen en daar overheen nog bitumen singles.
Totale kosten €341,81
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk