Bushie Kooltjesharker Berichten 149 27 jul 2023 #1 Vrienden . Ik wil dit met jullie delen. Ik ben al voorzien. Maar toch zaterdag bij de Aldi ( 29-07) Misschien kan iemand er iets mee succes!
Vrienden . Ik wil dit met jullie delen. Ik ben al voorzien. Maar toch zaterdag bij de Aldi ( 29-07) Misschien kan iemand er iets mee succes!
R Roland Stoker Berichten 456 27 jul 2023 #3 Ik lees op de verpakking dat het geëmailleerd is en geschikt tot temperatuur van 260° Jammer, voor mij al een reden om te laten staan.
Ik lees op de verpakking dat het geëmailleerd is en geschikt tot temperatuur van 260° Jammer, voor mij al een reden om te laten staan.
Carbo negra Stoker Berichten 410 29 jul 2023 #4 Zou dat geëmailleerd niet een fout in de advertentie zijn?
Zzzjon BBQ Junkie Berichten 5.222 29 jul 2023 #5 Ik heb vanochtend de wok aangeschaft, gewoon omdat ik nieuwsgierig was en altijd opzoek ben naar nieuwe pannen. De buitenkant (onderkant) is geëmailleerd. Geen idee hoe dit zich op een bbq gaat gedragen.
Ik heb vanochtend de wok aangeschaft, gewoon omdat ik nieuwsgierig was en altijd opzoek ben naar nieuwe pannen. De buitenkant (onderkant) is geëmailleerd. Geen idee hoe dit zich op een bbq gaat gedragen.