BasBQ
Beef en Steak

Broodje hamburger van de buitenkeuken

 

GilbertvH

Sprokkelaar
Berichten
45
Vandaag een lekker simpel broodje hamburger. Door de lokale slager 4 runder hamburgers laten maken (in dit gewicht normaal 6). Op de zolder kwam ik nog een nieuwe wok tegen op elektriciteit (tevens warmhoudplaatje). Ideaal en direct testen!
Terwijl de KJ stond op te warmen een flink stuk margarine in een pannetje laten smelten.
IMG_0155.jpeg

Nadat dit eenmaal gesmolten was de wok op de plaat gezet en alvast de side dish van vandaag klaarmaken
IMG_0156.jpeg

Het is voor het eerst dat ik de broodjes met margarine insmeer en toast, maar dit werkt prima! Eenmaal alle broodjes getoast was het een kwestie van de borden klaarzetten om straks de burgers op te bouwen met alle wensen en eisen van het gezin (allemaal verschillend 😂)
IMG_0158.jpeg

Hiern was het de beurt aan de hamburgers. Hier ben ik vergeten foto’s van te maken dus vandaar dat het in de Rookkamer belandt. Eenmaal opgebouwd een snelle foto van mijn eigen burger, want hij schreeuwde om opgegeten te worden!
IMG_0159.jpeg

Het is simpel, het is lekker, het is een voorrecht om op deze manier lekker buiten te ‘koken’ in zulk lekker weer. Enjoy the weekend!
 
Oiiii , lekkere burger zeg ! 👍🏻🔥😋
 
Terug
Bovenaan Onderaan