BasBQ
Beef en Steak

Brisket

ben ook erg benieuwd  ;)
 
Ziet er goed uit.
Ik las dat je je rooster in een weekbak doet, en je rooster ziet er prachtig schoon uit.
Wat doe je in de weekbak, en hoelang doe je het rooster erin?
 
Ceriel zei:
Owwwww, nu weer wachten op de eindfoto's.......


Hahaha, maar dit keer zijn ze er wel iets sneller. Bezoek is net vertrokken en het was een geslaagde avond.  :)

Ondanks dat er nog best wat sap uitliep tijdens het snijden, zag het er iets droog uit, maar gelukkig bleek dit niet het geval.


2014-07-06 Brisket 13 by Bidle, on Flickr


2014-07-06 Brisket 14 by Bidle, on Flickr


2014-07-06 Brisket 15 by Bidle, on Flickr


Zo lag de Brisket op het bord. Netjes met brood, maar toch met een frisse simpele salade:


2014-07-06 Brisket 16 by Bidle, on Flickr


Al met al vond ik het erg lekker, maar het is niet iets wat ik heel vaak zal maken. Ga het dit jaar iig zeker nog een keer doen.
Wederom bedankt voor het kijken.  :)
 
nielss055 zei:
Ziet er goed uit.
Ik las dat je je rooster in een weekbak doet, en je rooster ziet er prachtig schoon uit.
Wat doe je in de weekbak, en hoelang doe je het rooster erin?

Klopt, bij de Intratuin verkopen ze deze bakken voor ~?10,-. Eerst een staalborstel en dan met wat sop erin,... na het bbq'en erin en volgende ochtend is het eigenlijk al klaar. Dan slechts een sponsje en droogmaken.
 
Mooie run en ik zie dat ik er ook maar aan moet gaan beginnen; zal zeker jouw reportage an gaan houden er voor.

En feli met je badge
 
Foto's zien er weer goed uit en het smaakte ook weer goed die badges heb je dubbel en dwars vediend =D>
 
Congrats met de Big Three!
 
Mooi!! Gefeliciteerd met de grote drie!!
 
Lekker koetje hoor! feli met je tegeltje
 
Terug
Bovenaan Onderaan