BasBQ
Beef en Steak

Brisket

Gefeliciteerd met je koei!! Stoer hoor :D
 
Idd stoer, van harte..... Ben jaloers :)
 
je koetje is dik verdiend! gefeliciteerd ermee!
 
dat was ik nog vergeten, gefeliciteerd met je koei
 
Die brisket ziet er prima uit. Dat de smaak wat tegen viel kan met de tijd te maken hebben. Het duurt best wel even voordat de kruiden en het zout zo'n dik stuk doortrokken hebben. Misschien de volgende keer kruiden en dan 1 of 2 dagen in de koelkast laten liggen.
Gefeliciteerd met het koetje
 
Jammer dat de smaak wat tegen viel, het ziet er namelijk wel heerlijk uit!! En dat koetje is mooi meegenomen, natuurlijk!
 
En wat doen we met de restjes?

Daar maken we kroketten van. Brisket kroketten, heerlijk! 8)
 
Top gedaan zeg Sandra.
Echt klasse.
Jammer van de smaak, maar ja je moet toch wat te oefenen overhouden h?.

Idd echt stoer

Mac
 
structor zei:
Geen foto's dus niet gebeurd :D

Zo dan?
Kroketten.jpg


 
@Nosmo, ik kijk altijd met bewondering naar je fotowerk...prachtig qua kleur, compositie en perspectief!
Welke body en met welk glaswerk gebruikt je?
 
RedFox zei:
@Nosmo, ik kijk altijd met bewondering naar je fotowerk...prachtig qua kleur, compositie en perspectief!
Welke body en met welk glaswerk gebruikt je?
Aan de Exif te zien met een Nikon D5100 en een 17-70 f/2.8-4.0 lens. Geschoten op 38mm op 1/60e en f/4 en iso 560 :)
 
oke, dank voor info...voor BBQ foto's zet ik uit gemak meestal de iPhone in, voor ander werk heb ik Nikon D90 body en glaswerk is 16-85 f/3.5-5.6 en 70-300 f/4.5-5.6
 
RedFox zei:
@Nosmo, ik kijk altijd met bewondering naar je fotowerk...prachtig qua kleur, compositie en perspectief!
Welke body en met welk glaswerk gebruikt je?

Bedankt voor de complimenten.

Het grappige is dat dit eigenlijk even een snelle foto tussendoor was, de camera stond op volledig automatisch met autofocus en met gebruik van de ingebouwde flitser.

Normaal werk ik volledig handmatig en besteed ik veel tijd aan de compositie en de belichting maar daar had ik nu even geen zin in.

 
Terug
Bovenaan Onderaan