Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb er niet echt vaste gewichten voor haha. Ik maak dat meestal gewoon op gevoel. Maar het volgende zit er inErwin.schimmel zei:Ziet er smakelijk uit. Mag ik zo brutaal zijn om naar het recept te vragen...
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Dank je wel! Krijg spontaan trek in je spareribs.Richard v zei:Heb er niet echt vaste gewichten voor haha. Ik maak dat meestal gewoon op gevoel. Maar het volgende zit er inErwin.schimmel zei:Ziet er smakelijk uit. Mag ik zo brutaal zijn om naar het recept te vragen...
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Halve pan ketchup. Pan is een liter of 3,5 denk ik
1 ui gesnipperd en gefruit
5 tenen knoflook gefruit
Lepel of 5 lichtbruine basterdsuiker
1 citroen rasp en sap
1,5 fles goede maple syrup
Worcester naar smaak
Drinkpakje appelsap
Scheut appelciderazijn
En kwa pit is het erg wat je wil.
Ik heb er 5 jalapenos in zitten en een paar honderd ml hete saus die ik bij de Mexicaan bestel. Habanero basis volgens mij.
Ik maak de saus kwa pit altijd zo dat je hem net kunt hebben. Eenmaal op het vlees met de rub zwakt het toch altijd wat af.het lekkere van deze saus is dat je eerst fris en zoet proeft. Dan het kruidige van de worchester en dan de pit krijgt
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dat is meer van het vacumeren dat hij wat vocht optrekt. Maar daar heb je geen last van. Ik sla altijd een cm of 5 om met vullen. Dan knoei je het niet onder. Gewoon vacumeren en dan na het dichten platleggen en het uitwrijven met de hand over heel de zakJuulvh zei:Ziet er goed uit! hoe krijg je dat zo mooi gevacumeerd? Krijg je nog een dichte lasnaad als er al saus tussen zit? daar lijkt het namelijk wel op, en dat is ook precies hoe het bij mij zou gebeuren![]()
Richard v zei:............. en een paar honderd ml hete saus die ik bij de Mexicaan bestel. Habanero basis volgens mij.
Juulvh zei:Zoek je nog hulp? De meeste plekken waar ik ga klussen worden we niet zo verwend...