AV zei:
j1nx zei:
, of krijg ik nog leuke feedback die ik dan nog op tijd kan bewerken.
Over kapping en dergelijke hebben we als laatste geplanned. Denk ook niet dat we dat van biets hout voor elkaar gaan krijgen.
van mij helaas een minder leuke feedback.
t is wel een pracht idee wat je wil realiseren maar je werkwijze is echt verkeerd .
k zou eerst de overkapping is doen want met die lengte moet je kolommen zetten en dus de grond in boren voor poeren op t vaste gele zand.(meestal meer dan 1,5 meter diep in de zo-hoek van drenthe).
beknibbel nooit op de fundering en neem er de tijd voor want je komt de ellende na een paar jaar tegen
ook als je later t dak gaat maken staat er op jouw methode van alles in de weg wat schade en irritatie brengt.
sucses verder
Weet ik ook wel
Het is ook meer in de trend van; Klunzen met kijkers.
De sketch heb ik toendertijd laten maken met de gedachte, het te laten doen door een vakman als ik de woning kon kopen. De hele groene kant is dan eigenlijk het dak van een flinke schuur/bijgebouw. Haal dat weg en het hele overkapping gebeuren ligt op zijn gat.
De verkopende partij laat op zich wachten en is niet geheel zeker meer, dus het hele laten doen is daarmee ook een beetje van de baan. (Ga die kosten niet maken bij een huurwoning)
Als uitlaat klep / ontstresser doe ik het nu een beetje op Klunzen met kijkers manier met gratis / pallethout. Totale kosten tot nu;
- 4,95 voor een doos spijkers
- 2x 6,95 voor doos schroeven
- 7,95 voor emmer beits bij de Action
- 15,- voor zwembad pompje van marktplaats
- 0,- (ingeleverde DX punten) voor wat onder water sfeer verlichting. (
http://www.dx.com/p/10w-rgb-led-dimming-memory-underwater-lamp-w-remote-controller-for-fish-tank-swimming-pool-12v-283028#.VYpMAhvtlBc)
Het kookgedeelte gaat dan weer wel wat geld tegen aan. (in delen dan welles waar)
- Gietijzer roosters voor de pit
- Een ophang systeem voor de DO / Spit
- Mooi werkblad voor de keuken
- Weber is er al
"Als" er een overkapping komt, dan word dat een licht hout geraamte, met wat doorzichtig golfplaat materiaal. Hoe we dat gaan klunzen, dat zien we daar wel weer.
Overigens, hoeft dit alles geen lang leven te beschoren, misschien ben ik die tub of iets anders wel weer zat over een jaar en dan gaat hij zonder pardon gewoon de vuurpit in.