BasBQ
Beef en Steak

bookdepository.co.uk

Cycl0pz

Tondelzoeker
Berichten
13
Misschien een interessante site waar je boeken kunt halen voor niet al te veel, geen verzendkosten, verzending vanuit UK en betalen met PayPal. In mijn ogen allemaal plussen.
Mijn wishlist zit er aan vast zodat je misschien wat kunt vergelijken. http://tinyurl.com/3mbmyv9. Iemand ervaring mee?
 
Daar heb ik al een paar boeken vandaan, werkt snel!
 
Ik heb je onderwerpje naar de Rookkamer verplaatst, de boekenplank is alleen maar voor boekbesprekingen, anders sneeuwt het weer onder na een tijdje ;)
 
Helemaal goed Noskos! Ben blij dat je er positieve ervaring in hebt Frits..... Ga er dus lekker mee aan de gang :)
 
Op Low & Slow na heb ik trouwens je hele wensen lijstje hier staan.

Low & Slow was vroeger een website, zeg maar als de mijne en nadat hij er achter kwam dat het heel succesvol was is het als boek uitgegeven. De site is sindsdien leeg ;) Wel iemand met een heel groot ego en die heel vol van zichzelf is en hard roept dat hij het het beste weet...
 
Bedankt voor de link
Hier ga ik mijn voordeel mee doen
 
Heb net vandaag via die site voor het eerst een boek ontvangen: "Practical food smoking, A Comprehensive Guide" van Kate Walker. Kostte heel weinig, ziet er interessant uit en werd snel en goed verpakt geleverd.

Hermen
 
Ben benieuwd. Heb vandaag mijn eerste bestelling gedaan. Fijn dat je via paypal kunt betalen, heb namelijk geen creditcard... Maar ik hoop snel BBG boek en BBQ25 te ontvangen. Iemand een idee hoe lang het ongeveer duurt bij die partij?
 
noskos zei:
Op Low & Slow na heb ik trouwens je hele wensen lijstje hier staan.

Low & Slow was vroeger een website, zeg maar als de mijne en nadat hij er achter kwam dat het heel succesvol was is het als boek uitgegeven. De site is sindsdien leeg ;) Wel iemand met een heel groot ego en die heel vol van zichzelf is en hard roept dat hij het het beste weet...

Dat is een goed teken dus  :D

Het is het enige boek dat ik voor iBooks gekocht heb voor de iPhone, had ook gehoopt hem op m'n iMac te lezen maar kan dus helaas niet :-(
Had hem op vakantie al aardig doorgelezen en moet je wel gelijk geven.
Hij benaderd het echt als een grootmeester die jou wel even leert Q-en, met telkens teksten als "dear student", en why? because I said so etc etc. Wel leuk dat hij de setup bij elk recept gebruikt voor WSM, Offset en Kettle.

Verder heeft hij zeker wel een gelijkenis met jou Noskos: PEPERS!
En vooral de  toasted Mexican blend is hij wild van:

4-5 dried guajillo
2 dried ancho
2 dried pasilla
2 dried morita
10 dried pequin

Maar goed, we dwalen af :)

Verdere boeken in de super aanbieding, buiten low & slow daar zijn momenteel:

Steven Raichlen: Beer Can Chicken en Ribs, Ribs, Ribs
John Shelton Reed: Holy Smoke



 
Terug
Bovenaan Onderaan