Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MarBQ zei:Nosmo zei:ZBBQZ zei:Dat ziet er heerlijk uit! Dit ga ik binnenkort proberen! Kan je iets meer vertellen over de bbq saus, behalve dat ie zoet is, of is die geheim? Zo ja, wil je die dan onder de naam Nosmo's secret..... Met ons delen?
In mijn reactie op Dominique had ik de link al geplaatst. Deze link dus.
Je kunt trouwens ook je eigen favoriet gebruiken het is een beetje een klooi maar wat aan recept zoals alle Pitboys recepten dat zijn.
=D>
Dominique zei:Ik heb deze saus gemaakt, toen ik op jacht was naar een copycat Sweet Baby Ray..... Ik vond hem echt erg NIET lekker, en heb hem toen hoppa in het ronde archief gegooid.
Nosmo zei:Dominique zei:Ik heb deze saus gemaakt, toen ik op jacht was naar een copycat Sweet Baby Ray..... Ik vond hem echt erg NIET lekker, en heb hem toen hoppa in het ronde archief gegooid.
WAT?.... X(
Ik volg ook zelden een recept voor de volle 100%, ik blijf proeven en klooien totdat ik er tevreden mee ben. Ik doe hier extra bruine suiker in, in plaats van water gebruik ik appelsap, er gaat zelfs gember, komijn en een scheutje balsamico door. Uiteindelijk kom je er wel
Ook vind ik de saus standaard te zout, dus daar gebruik ik maar de helft van.
En als ik dit zo terug lees heb je bijna het recept van "Nosmo's secret BBQ sauce"!
structor zei:Ik ben blij dat er meer mensen zijn, die een recept maken en dan 5 ingredienten weglaten of vervangen
Nosmo zei:structor zei:Ik ben blij dat er meer mensen zijn, die een recept maken en dan 5 ingredienten weglaten of vervangen
Ja Emiel, maar volgens mij ben jij de enige die alle 5 de ingredienten weglaat of vervangt! =)) )
Nosmo zei:Ik ben wel blij dat jullie twee allebei moddereter zijn, daardoor blijft alles altijd zo netjes ontopic hier. :-O
Stelletje mafketels! =))