de laatste foto's van het resultaat
net voordat de ham eraf ging
lijkt erg donker, maar dat komt vooral door hoe het licht de keuken invalt en het folie
zo zag ie er echt uit
terwijl ik de ham uit de folie haalde kwamen de collega's vrij snel op de geur af, heel de loods rook naar heerlijke ham
links en rechts werden de plakjes van de snijplank gepakt... toen ik klaar was met snijden was dit nog over... helaas geen mooie doorsnede foto
temperatuur overzicht
door tijd gebrek de heatermeter laten lopen
de kraanmachinist wilde meer ham en houdt van kluiven...de volgende foto als resultaat
Ik vond het project erg goed gelukt, zeer smaakvol en sappig...de teamleider heeft te kennen gegeven volgende keer een hele ham te willen hebben
er waren maar 2 collega's die het niet goed vonden, namelijk 2 moslims die geen varkens eten
de rest was zeer lovend
mn grootste fout...vergeten om voor de vrouw een plakje achter te houden, nu heb ik straf
Volgende keer ook een sausje maken om er bij te doen, dat was ik vergeten en kwam tegen 4en in tijdnood dus maar gelaten.
het buitenste vet was erg hard en stevig geworden, is er een truuk zodat je dit ook zacht kunt krijgen? misschien volgende keer zonder, want nu moest ik dat er allemaal afsnijden en daarmee ging ook een deel van het heerlijk lekker zachte vet onder de huid verloren.