Bij mijn ouders bbq-en.  Dus samen met me vader en op zijn 2 bbq’s aan de gang.  Me vader had al zalm gehaald en mij leek de Bobby flay variatie wel een x leuk leek om te proberen.  Dus ingesmeerd met mosterd en donkere basterdsuiker en op de voorgeweekte plankjes de bbq op.  Daarbij ook loaded potatoes met Pulled pork ( maar geen foto dus niet gebeurd  ). En gevulde mini paprika’s met cheddar en roomkaas en @noskos the Pulled pork kruiden met spek eromheen.  En stokbroodjes met eigengemaakte kruidenboter naar recept van pitmaster x.
). En gevulde mini paprika’s met cheddar en roomkaas en @noskos the Pulled pork kruiden met spek eromheen.  En stokbroodjes met eigengemaakte kruidenboter naar recept van pitmaster x.
Genoeg gepraat. Foto’s !

). En gevulde mini paprika’s met cheddar en roomkaas en @noskos the Pulled pork kruiden met spek eromheen.  En stokbroodjes met eigengemaakte kruidenboter naar recept van pitmaster x.
). En gevulde mini paprika’s met cheddar en roomkaas en @noskos the Pulled pork kruiden met spek eromheen.  En stokbroodjes met eigengemaakte kruidenboter naar recept van pitmaster x.Genoeg gepraat. Foto’s !

Laatst bewerkt: