BasBQ
Beef en Steak

Bijgerechten Spaanse tapasplank

meinonA

Stoker
Berichten
274
Hallo allemaal,

Ik heb een gewaagd plan. Afgelopen week heb ik heerlijk in Spanje gegeten en wil nu een soort tapas plank zelf gaan maken.

Mijn idee is om een Picanha steak en een Iberico secreto een reverse sear te geven en om een vismix Fritata style te frituren.
Uiteraard serveer ik dat met een goeie Rioja (Als jullie andere Spaanse wijnsuggesties hebben hoor ik dat uiteraard graag).

Echter verwacht ik dat mijn moeder zich ermee gaat bemoeien en zich afvraagt waarom er geen stokbrood of aardappel of iets anders dergelijks bij zit.
Ik kan er natuurlijk een Spaans stokbrood bij doen, maar dat vind ik een beetje te algemeen.
Weten jullie een Spaans vegetarisch bijgerecht die ik hierbij kan serveren?

Alvast bedankt voor jullie ideeën.
 
Hallo allemaal,

Ik heb een gewaagd plan. Afgelopen week heb ik heerlijk in Spanje gegeten en wil nu een soort tapas plank zelf gaan maken.

Mijn idee is om een Picanha steak en een Iberico secreto een reverse sear te geven en om een vismix Fritata style te frituren.
Uiteraard serveer ik dat met een goeie Rioja (Als jullie andere Spaanse wijnsuggesties hebben hoor ik dat uiteraard graag).

Echter verwacht ik dat mijn moeder zich ermee gaat bemoeien en zich afvraagt waarom er geen stokbrood of aardappel of iets anders dergelijks bij zit.
Ik kan er natuurlijk een Spaans stokbrood bij doen, maar dat vind ik een beetje te algemeen.
Weten jullie een Spaans vegetarisch bijgerecht die ik hierbij kan serveren?

Alvast bedankt voor jullie ideeën.

Als je ze kan krijgen: pimientos de padron. Even grillen en dan met grof zeezout serveren.
 
10 maal vegetarische Spaanse tapasgerechten,

 
"patatas con ajo" / Patatas Brava. Aardappel en vegetarisch
 
Laatst bewerkt:
Tortilla española.

Op je gemak in een gietijzeren pan erbij.
 
Hallo allemaal,

Ik heb een gewaagd plan. Afgelopen week heb ik heerlijk in Spanje gegeten en wil nu een soort tapas plank zelf gaan maken.

Mijn idee is om een Picanha steak en een Iberico secreto een reverse sear te geven en om een vismix Fritata style te frituren.
Uiteraard serveer ik dat met een goeie Rioja (Als jullie andere Spaanse wijnsuggesties hebben hoor ik dat uiteraard graag).

Echter verwacht ik dat mijn moeder zich ermee gaat bemoeien en zich afvraagt waarom er geen stokbrood of aardappel of iets anders dergelijks bij zit.
Ik kan er natuurlijk een Spaans stokbrood bij doen, maar dat vind ik een beetje te algemeen.
Weten jullie een Spaans vegetarisch bijgerecht die ik hierbij kan serveren?

Alvast bedankt voor jullie ideeën.
Een Terras Gauda O Rosal 2015

Dat is een spaanse witte van de Albariño druif
 
  • Leuk
Waarderingen: ja4
Terug
Bovenaan Onderaan