B
BMW RIJDER
Gast
Na een paar keer in Canada met een camper rond gehobbeld te hebben, en nu hier steeds maar weer denkend aan lekker buiten zitten en BBQ 'en, wat we daar veel gedaan hebben (ook gas $ 40,00 apparaatje), toch maar eens actie ondernomen en nu een BBQ gekocht, een Weber Q100 gas dus, en ja ik weet het een ouder/overjarig model, maar dat zal een Q1000 over een paar jaar ook zijn, gezien de geroemde kwaliteit van Weber kan ik hier mooi op leren BBQ 'en, en dan later eens kijken of er naar een betere/andere/kolen/ geschakeld moet worden, we gaan het meemaken.
Hoop niet dat een gas BBQ hier vloeken in de k..k is , maar wij vinden dit om mee te beginnen, en om mee te nemen met de camper hier, wel een goed begin.
Er staat wel enorm veel op dit forum met dingen waar ik dus helemaal niets van weet, dat alleen wordt al een uitdaging
Wat betreft de naam, wij rijden veel met de motor door Europa. (dus nooit een BBQ mee gehad uiteraard B-) )
Hoop niet dat een gas BBQ hier vloeken in de k..k is , maar wij vinden dit om mee te beginnen, en om mee te nemen met de camper hier, wel een goed begin.
Er staat wel enorm veel op dit forum met dingen waar ik dus helemaal niets van weet, dat alleen wordt al een uitdaging
Wat betreft de naam, wij rijden veel met de motor door Europa. (dus nooit een BBQ mee gehad uiteraard B-) )