Vandaag lekker vrij, dus prima dagje om wat te experimenteren. Vanmiddag naar de supermarkt gegaan en kippenpootjes gehaald (8). Alle 8 voorzien van min all time favourite rub (Big Bob Gibson). 4 kregen een jasje van Bacon, waarna ik er nog wat cayennepeper op heb gedaan. BBQ verwarmd op 250F en de kippetjes voor ongeveer een uur erop. Daarna heb ik ze in een bakje met honing en roomboter en afgedekt voor nog een half uur erop. toen weer half uurtje gewoon erop een een glaze aangebracht van SBR en honing. Geen foto's van het proces, wel van het resultaat:
En nog een:
Er was een iemand die geen kip lust (schande!) hiervoor een twisted hotdog gemaakt:
en aangezien vrouwlief aangaf dat ik nooit groente erbij maak, heb ik voor haar een stuffed portabello met een mushroom mix en kruidenboter gemaakt:
Mij ging het om de kip. Die was erg lekker! ontzettend mals! badje van roomboter en honing had een toegevoegde waarde!

En nog een:

Er was een iemand die geen kip lust (schande!) hiervoor een twisted hotdog gemaakt:

en aangezien vrouwlief aangaf dat ik nooit groente erbij maak, heb ik voor haar een stuffed portabello met een mushroom mix en kruidenboter gemaakt:

Mij ging het om de kip. Die was erg lekker! ontzettend mals! badje van roomboter en honing had een toegevoegde waarde!