Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dominique zei:Ik vind met sommige dingen papier ook veel fijner dan digitaal. Het boek mag nooit verloren gaan.
Ik ook, ik moet ook niet aan een digitaal toilet denkenDominique zei:Ik vind met sommige dingen papier ook veel fijner dan digitaal.
structor zei:Ik ook, ik moet ook niet aan een digitaal toilet denkenDominique zei:Ik vind met sommige dingen papier ook veel fijner dan digitaal.
Bob zei:Nog even dit draadje doen herleven , dit boek is nu met 31% korting + 2,50 korting op internationale boeken goedkoop te bemachtigen bij Bol.com.
Heb hem zelf ook besteld , ben benieuwd.
Interessant, waar haal je die 2,50 extra korting vandaan? Ik zie alleen 31% korting (prijs wordt dan ?19,99)Bob zei:Nog even dit draadje doen herleven , dit boek is nu met 31% korting + 2,50 korting op internationale boeken goedkoop te bemachtigen bij Bol.com.
mrwolf zei:Interessant, waar haal je die 2,50 extra korting vandaan? Ik zie alleen 31% korting (prijs wordt dan ?19,99)Bob zei:Nog even dit draadje doen herleven , dit boek is nu met 31% korting + 2,50 korting op internationale boeken goedkoop te bemachtigen bij Bol.com.