BasBQ
Beef en Steak

Big Bob Gibson's BBQ - Chris Lilly

Bedank voor het antwoord, ik ga voorlopig nog voor de boeken versie. Maar ook ik ga ooit voor de electronische versie
 
Stond al enige tijd op mijn verlanglijstje, maar dankzij de enthousiaste reacties van jullie nu toch eindelijk eens besteld. Ik dacht nl dat ik hem niet in NL kon bestellen, maar bij Bol.com krijg je zelfs een knaak korting nu.

Ik heb nog even overwogen de digitale versie te kopen, maar tis toch papier geworden. Ik ben zo iemand die graag pocht over wat ie allemaal in zijn boekenkast heeft staan. ;)

Gr.
Mike
 
Ik als drukker kan het zeer waarderen dat je de papieren versie hebt gekozen, veel leesplezier.
 
Ik vind met sommige dingen papier ook veel fijner dan digitaal. Het boek mag nooit verloren gaan.
 
Dominique zei:
Ik vind met sommige dingen papier ook veel fijner dan digitaal. Het boek mag nooit verloren gaan.

+1 het is tenslotte mijn brood.
 
Binnen.



En ben nu al verslaafd. Superboek...
 
fantastisch boek, zeker leuk om ook te lezen hoe het allemaal begon van achtertuin naar restaurant en niet alleen een lijst met recepten.betwijfel of ik ooit zo ver kom om een heel varken te doen...
 
structor zei:
Dominique zei:
Ik vind met sommige dingen papier ook veel fijner dan digitaal.
Ik ook, ik moet ook niet aan een digitaal toilet denken ;)

Ben je wel eens in Japan geweest structor? Zeer fijn die digitale toiletten daar! ::) Heb je geen papier meer nodig! :eek:




He wat? ging dit over BBG?  O ja, ehhh, goed boek!
 
Dit boek voor vaderdag voor mn ouwe heer besteld. Die heeft wel een WSM en kan er redelijk mee overweg, maar hij moet ook maar aan de low and slow :)

Binnenkort regel ik de Ipad versie voor mezelf. Daarna maar een bezoekje aan de Hanos brengen!
 
Jullie hebben mij overtuigt. Was op zoek naar het beste boek wat ik kon gaan bestellen. Laat jullie weten wat ik ervan vind zodra het  boek gelezen is
 
Net als e book binnen. Dus binnenkort maar wat recepten uitproberen. Fijn dat er draadjes als deze bestaan die je helpen bij het maken van een keuze uit berg met boeken die er bestaan.
 
Vandaag mijn boek binnen gekregen via bol.com, hier is hij nu nieuw te krijgen voor ? 20,48 incl. Verzenden.
Zelfs nu, na het eten krijg ik gewoon trek als ik er in lees.
 
Nog even dit draadje doen herleven , dit boek is nu met 31% korting + 2,50 korting op internationale boeken goedkoop te bemachtigen bij Bol.com.
Heb hem zelf ook besteld , ben benieuwd.
 
Bob zei:
Nog even dit draadje doen herleven , dit boek is nu met 31% korting + 2,50 korting op internationale boeken goedkoop te bemachtigen bij Bol.com.
Heb hem zelf ook besteld , ben benieuwd.

Ga je geen spijt van krijgen.
 
Bob zei:
Nog even dit draadje doen herleven , dit boek is nu met 31% korting + 2,50 korting op internationale boeken goedkoop te bemachtigen bij Bol.com.
Heb hem zelf ook besteld , ben benieuwd.
Interessant, waar haal je die 2,50 extra korting vandaan? Ik zie alleen 31% korting (prijs wordt dan ?19,99)
 
mrwolf zei:
Bob zei:
Nog even dit draadje doen herleven , dit boek is nu met 31% korting + 2,50 korting op internationale boeken goedkoop te bemachtigen bij Bol.com.
Heb hem zelf ook besteld , ben benieuwd.
Interessant, waar haal je die 2,50 extra korting vandaan? Ik zie alleen 31% korting (prijs wordt dan ?19,99)

Ik kreeg laatstelijk ook ? 2,50 korting op een aantal dingen behalve nederlandse/nederlandstalige boeken. Deze korting kreeg ik in verband met mijn verjaardag.
Ik heb er dus ook engelstalige bbq boeken voor aangeschaft.
 
Die 2,50 korting kwam pas in beeld bij het afrekenen , waarom weet ik niet want ik ben pas in november jarig.
Ik dacht dat het een algemene korting op internationale boeken was
 
Ik ben die korting ook niet tegengekomen...
Mijn totaalbedrag kwam op ?0,00, lang leve de Air Miles!  :D
 
Ik bestel veel boeken via amazon.co.uk, en dan 2de hands (like new). De prijs + verzendkosten zijn dan vaak nog lager dan als je in nl besteld. Okay, je moet wel ff wachten, maar dat is voor een low and slow bbq-er een 2de natuur.
 
Terug
Bovenaan Onderaan