BasBQ
Beef en Steak

BGE voetjes

T

Tom

Gast
Hallo

HELP HELP HELP

Vroeger zaten er bij de BGE keramische voetjes (groen) zijn er hier mensen die deze in het bezit hebben. Maar deze niet gebruiken? En daar van afwillen tegen een prijsje!

Mvg Tom


Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 
Mocht je ze niet kunnen vinden. Terracotta voetjes voor bloempotten schijnen ook te werken. Zijn alleen niet mooi groen.
 
?19,95 bij bbqparadijs


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
avr zei:
?19,95 bij bbqparadijs


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Al een hele tijd 'even uit voorraad'. Heb daarom zelf maar een nest aangeschaft.
 
Iedereen bedankt voor de reacties... die van bbqparadijs zijn niet voorradig maar dat komt omdat ze al 5 jaar ofzo niet meer gemaakt worden.. (achterstallige administratie denk ik) en de terracotta voetjes vind ik het ok net niet... PRIMO heeft er ok de zelfde maar die zijn zwart en dus niet groen.... ik ben dus eigenlijk ok zoek naar iemand die zijn BGE  al heel erg lang heeft.. daar heb ik een kleine kans om ze te vinden!!!...

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

 
Tom zei:
Iedereen bedankt voor de reacties... die van bbqparadijs zijn niet voorradig maar dat komt omdat ze al 5 jaar ofzo niet meer gemaakt worden.. (achterstallige administratie denk ik) en de terracotta voetjes vind ik het ok net niet... PRIMO heeft er ok de zelfde maar die zijn zwart en dus niet groen.... ik ben dus eigenlijk ok zoek naar iemand die zijn BGE  al heel erg lang heeft.. daar heb ik een kleine kans om ze te vinden!!!...

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Lastig inderdaad, maar moet vast lukken. Ik heb ze vorige maand nog op MP voorbij zien gaan. Ebay al geprobeerd?
Anders dit wellicht:
http://www.fredsmusicandbbq.com/product_p/bge-feet.htm

En een nest is dus geen optie?
 
Joko.. thanks voor je reactie!!!! Ja ik zag op ebay een setje maar was al verkocht... en de link die je stuurde bestaat nog maar als je ze wil bestellen zeggen ze out of stock... ik hoop echt dat ik een setje vind... greets
 
Terug
Bovenaan Onderaan