BasBQ
Beef en Steak

BGE op de grond?

Coelho +1; hier ook begonnen met een medium. Een jaar later heb ik een large aangeschaft.
 
Gammetje zei:
Coelho +1; hier ook begonnen met een medium. Een jaar later heb ik een large aangeschaft.

Ik heb nu een paar maanden een large maar ben soms al naar de extra large aan het verlangen... medium was voor mij nooit een optie. Naar mijn idee is een bbq nooit te groot, alleen soms wat te klein...
 
Kijk goed naar de aanbeveling van bge: What can it cook? en bepaal dan of dat een match is. Wij hebben ook een medium, ben erg tevreden over. Het is makkelijk in te bouwen (size) - wij hebben een buitenkeuken tegen een muur aan en space is een issue. Morgen ga ik mijn rollade weer maken op de bge (het is een rollade van ongeveer 5kg voor een groep van 10 mensen. Wat ik hier mee zeggen is dat ook de medium is prima geschikt om gerechten te bereiden voor een groep mensen. Belangrijk voor mij was ook dat er voor de medium veel accessoires te krijgen zijn (net als de L en groter).
Must have accessories zijn: Het BGE book (niet het nederlandse) voor fun, de Flat backing stone (pizza), de Ass removal pan, de Ash tools, Cast iron grid, cast iron grid lifter, Conveggtor, een drip pan en nog wat goede bbq tools. Enjoy!
 
Ass removal... ik ga stuk hier!  =))
 
Nou weet ik eindelijk waar mijn billen zijn, ik zoek ze al jaren. #assremoval =))
 
Ik heb ook een medium.
Het beest moest naar driehoog en ik heb op het dakterras niet echt veel ruimte, dus de grotere viel af. Gewoon te zwaar en te groot.
Medium gaat prima tot nu toe, kan er best veel op kwijt.
Als je kan kiezen dan zou ik voor de large gaan, gewoon omdat het makkelijker is qua hoeveelheden en de mogelijkheid voor meer gerechten er op.
Maar nogmaals, de medium bevalt mij prima, al ruim een jaar.
De platesetter is onmisbaar. De rest kan je makkelijk ??n voor ??n kopen wanneer je iets nodig hebt.
 
Yes Yes Yes!!
Vanmorgen via een top aanbieding van onze forumsponsor een BGE Large besteld.
Morgen komt ie!!
*doet 16 vreugdedansjes*
 
Gratuliere!

Dat zijn de betere Kerstcadeaus  :D

Veel plezier er mee. Welke accessoires heb je nog mee besteld?
 
Tablenest en platesetter.
Voor de rest gaan we weer sparen!
 
gaaf hoor, gefeliciteerd, veel plezier er mee  :)
 
Dat is een mooi vooruitzicht.
Heel veel plezier ermee.
En dat alles wat je erop bereid zal smaken in goed gezelschap.
 
Heel veel plezier ermee Lin!
 
Fantastisch Lin, gefeliciteerd! Pookje hoort er ook bij hoor!
 
Het pookje komt ook mee Sander!! Kadootje van de leverancier!
Super super super service van ProBBqshop.nl!!!
Thanx to Gerard!
 
Jorte zei:
Dat wordt veel in de kou staan de komende tijd  :p
Veel plezier!!!

Nieuwe overkapping is net klaar!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan