BasBQ
Beef en Steak

BGE: Medium vs Large

Eigenlijk is de regel steeds hetzelfde op een aantal uitzonderingen na, maar te groot kun je nooit kopen. Enkel te klein :D
Ik zei dat ook ooit tegen mijn schoonvader toen hij een Audi A5 coupé kocht. Hij moest ermee lachen, maar de keren dat ik met mijn C-Crosser destijds naar de Brico moest rijden omdat hij er stond met gerief dat er niet in pastte :D
 
Hier nog een stem voor Large!
Meer accessoires, toekomst proof, meer plezier.

Ik heb op een vakantie met een bge medium mogen werken (wellicht zonder deflector, maar ohh de advertentie op internet zei zo mooi "een bge in de tuin!".), En in verlangde naar mijn wmt57
 
Mijn kinderen zijn ondertussen het huis uit. Ik heb een large model en zou nog steeds zeker niet kleiner willen. Als de ruimte het probleem niet is moet je dat het ook niet laten worden. Nog een voordeel van de Large is dat je voorraad kan maken. I.p.v. 1 pulled pork maak je er twee of drie op verschillende manieren. Wat er over is gaat in de vriezer.
Succes met je keuze
 
Was me eerst aan het orienteren om een compacte kamado te kopen, duurde even voor vrouwlief daar van overtuigd was.
Bij het kijken in de winkel zag ze in dat zo'n compacte 'draagbare' toch niet zo handig bleek om te verplaatsen, ze deed uiteindelijk een toegeving en nu staat er hier een Bastard Medium 2020 waar we veel plezier van beleven.
Ben er toch van overtuigd dat er binnen enkele jaren toch nog een large zal worden aangekocht.
 
Ik wou een groot model en de vrouw een groene dus was de keuze destijds niet zo moeilijk, een BGE large :D. Tot op heden zeer tevreden mee.
 
Ik wou een groot model en de vrouw een groene dus was de keuze destijds niet zo moeilijk, een BGE large :D. Tot op heden zeer tevreden mee.

Bij ons hetzelfde. Ik een grote en vrouwlief een rode. Komt binnenkort een KJ1
 
Nieuwsgierig wat TS met al deze info gaat doen.
 
Zelf twijfel ook gehad tussen medium (basterd) en large (KJ) . Uiteindelijk toch voor large gegaan en hier nooit spijt van gehad! Heb ooit iemand horen zeggen dat je "nooit te groot kan kopen, alleen te klein" bij kamado's.
 
Iedereen onwijs bedankt voor de reacties. Het overgrote meerendeel adviseerde de Large, dus…. ik heb een medium gekocht! Uiteindelijk was het feit dat deze makkelijk te verplaatsen is de doorslaggevende factor. En daarbij: mocht ik eruit groeien, dan kan ik tzt altijd nog naar een upgrade kijken.

Nogmaals bedankt allen!
 
Iedereen onwijs bedankt voor de reacties. Het overgrote meerendeel adviseerde de Large, dus…. ik heb een medium gekocht! Uiteindelijk was het feit dat deze makkelijk te verplaatsen is de doorslaggevende factor. En daarbij: mocht ik eruit groeien, dan kan ik tzt altijd nog naar een upgrade kijken.

Nogmaals bedankt allen!

hahaha. Lekker tegendraads daar hou ik wel van. Veel plezier met je aankoop. Moet ook altijd iets te wensen overblijven toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan