BasBQ
Beef en Steak

Beste Bbq tussen de 4 a 600?

Mikechay

Tondelzoeker
Berichten
13
Hallo allemaal!

Wie heeft er een mening over welke Q het beste is tussen de 4 a 600,-

1, Moet jaar rond goed mee te qq zijn
2, Grote is wat moeilijker met dit budget, dus maakt weinig uit (grote kamados vallen bijvoorbeeld al af)
3, na aankoop nog goed aan te passen zodat hij nog beter word. handige accessoires, mods enz

Ben heel benieuwd waar jullie mee komen!

Ik had zelf natuurlijk ook al wat gekeken en kwam op:

kamado joe kettel
Bastard compact 2021

Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk
 
Bedoel met jaar rond QQ ook low and slow

Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk
 
Ik zou voor de Kamado Joe junior gaan man. Heb je een kleine Kamado van prima kwaliteit. Kan je een Ikea bekvam meubel ombouwen tot Kamado meubel.

Heb je meer grill oppervlak nodig dan zou ik voor een weber master touch premium gbs of een Kamado Joe - Kettle Joe gaan. Voor €650,- heb je bij Hornbach de grill guru Large, ook wel een leuk ding.
 
Kettle Joe is een goede keuze maar boven aan je budget dus dan moet je nog even sparen voor de accessoires.... Andere goede keus zou een WMT57 zijn, daar kun je ook alles mee en je hebt nog budget over voor accessoires ;)
Een (te)kleine kamado zou ik niet doen, daar krijg je denk ik snel spijt van....
 
Laatst bewerkt:
De kettel is rond de 550, in prijs gezakt!! De jr heb ik ook naar zitten kijken, alleen vind het verschil met de bastard dan best wel groot, vooral omdat je nog een daisyweel krijg bij de jr en vilt, dat is bij de bastard net wat beter in mijn ogen. Maar kan verkeerd zitte ?

Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk
 
wsm 57
groot opp voor dat geld tov een kamado, genoeg te modden en voor de winter kan je hem een jasje aandoen
 
Zou voor de bastard gaan .
Prijs kwaliteit top en alles voor te krijgen.
 
Zelf zou ik voor een tweedehands op marktplaats gaan. Dan kan je gewoon sparen voor hetgeen je echt wil.


Voor 75€ heb je een bbq waar je alles mee kan. Voor 35€ heb je een nieuw rooster de rest wordt met ovenreiniger brandschoon.
 
Hallo allemaal!

Wie heeft er een mening over welke Q het beste is tussen de 4 a 600,-

1, Moet jaar rond goed mee te qq zijn
2, Grote is wat moeilijker met dit budget, dus maakt weinig uit (grote kamados vallen bijvoorbeeld al af)
3, na aankoop nog goed aan te passen zodat hij nog beter word. handige accessoires, mods enz

Ben heel benieuwd waar jullie mee komen!

Ik had zelf natuurlijk ook al wat gekeken en kwam op:

kamado joe kettel
Bastard compact 2021

Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk
Hoeveel mensen eten mee? Een compact is of joe jr is een prima bbq. Zou persoonlijk voor de joe jr gaan dan.
 
Koop gewoon een Weber Kettle 57cm incl. toebehoren. Daar kun je alles mee.
 
Zelf zou ik voor een tweedehands op marktplaats gaan. Dan kan je gewoon sparen voor hetgeen je echt wil.


Voor 75€ heb je een bbq waar je alles mee kan. Voor 35€ heb je een nieuw rooster de rest wordt met ovenreiniger brandschoon.
75,- euro is echt een wereld prijs... In de zomer vragen ze er al snel 3 x zoveel voor.
Het is dat de echtscheiding die uit nog een bbq aanschaffen voortkomt duurder is anders zou ik hem zelf kopen.... :oops:
 
Ik heb een Weber Master Touch 57 en kan je uit ervaring zeggen dat het een heel fijne barbecue is waarop je veel ruimte hebt en heel veel mogelijkheden hebt om hem in te delen. Ook zijn er erg veel accessoires voor te koop.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou voor een kettle gaan in combinatie met een wsm.

Tweedehands zat te krijgen, prima binnen budget.

Als ik echt zou moeten kiezen zou ik voor de wsm gaan. Daarmee kan je ook hot and fast doen met wat kunst en vliegwerk.
 
Ik niet kijk eens hoeveel hulpvragen er zijn.
Ik wel , heb meerdere maten met een bastard . Geen problemen mee . Heb er zelf nu ook een .
Perfect
 
Ik zou een Weber 57cm MT aanschaffen. Dan kan je nog voor de MT Pro gaan als je de luxere uitvoering wilt. Groot oppervlak en daar kan je alles op maken en heeft veel uitbreidingsmogelijkheden.
Ik ben zelf ooit begonnen met een Weber MT en heb hem nog steeds in gebruik (naast mijn kamado).
 
Ga voor een W57 MT. Wat Frits zgt, ff beetje shoppen.
Ik gebruik mijn Webers het gehele jaar rond.
Binnen het budget heb je dan ook nog ruimte voor accesoires en (toch wel handig) een goede kerntemp meter.
 
Een Weber 57 cm MT is zeker een goede tip. Heb er vorig jaar nog eentje bijgekocht via Marktplaats. Kun je prima alles op bereiden en zijn allerlei accessoires voor.

Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk
 
Wat @Frits zegt en dan meteen even shoppen voor een tweedehands WSM 47. Of de Kettle Joe, ook een erg geinige barbecue.
 
Terug
Bovenaan Onderaan