BasBQ
Beef en Steak

Beschikbaarheid kamado’s

 

Juulvh

Stoker
Berichten
262
ik ben in de markt voor een kamado, en de bastard spreekt mij het meeste aan. Nu lijkt deze nagenoeg overal uitverkocht, en dat lijkt het probleem te zijn bij meerdere kamado’s. Ongetwijfeld zorgt het corona-virus ervoor dat productie en/of import op hun gat liggen, maar weet iemand iets te vertellen over verwachtingen wanneer dit weer op gang zou komen? Ik heb deze vraag ook bij bastard gesteld maar nog geen antwoord gekregen...
 
Wat ik bij diverse aanbieders zie ik dat ze midden/eind juni op z'n vroegst weer voorraad verwachten. En dan niet van alle merken en modellen tegelijk. Vriend van mij vond toevallig een BGE large ergens op voorraad 'dus dan die maar' :p
 
Als je zegt welke je precies wilt kan ik wel even voor je zoeken..
Intratuin heeft er nog wel wat staan.

ook is online de winkelvoorraad te checken..
 
Ik ben gecharmeerd van de bastard large solo 2020, maar ik ben de tuin er nog voor geschikt aan het maken en ik zou graag eens wat kamado’s gaan bekijken in een winkel voordat ik een keuze maak, maar als ik er de tijd voor wil nemen loop ik het risico dat ik hem deze zomer niet meer heb... jammer dat bastard zelf hier niet over communiceert.
 
informeer eens bij het BBQ experience center in roosendaal, die hebben wel een hoop stock (vooral BGE)
 
Intratuin Malden heeft m staan, net onder Nijmegen.
Intratuin Maastricht ook.. weet niet wat voor jou beter rijden is vanuit Meijel.

Daarnaast, als je echt professioneel advies wil weet ik niet of een intratuin goed geschikt is..
Als je zelf wilt kijken kan je daar wel ongestuurd alles bekijken lijkt me.

en verder komen volgens mij al die kamado's uit china, en dat heeft nu even een flinker achterstand opgelopen.
bovendien zullen een hoop mensen zeggen.. "ik heb altijd al een kamado willen hebben, nu ik toch niet op vakantie ga...."
 
Laatst bewerkt:
Ik heb contact gehad met enkele winkels en bastard zelf. Bastard geeft aan dat naar verwachting de large solo 2020 pas 1 september weer beschikbaar komt :(
 
Ik heb toch maar een mailtje naar intratuin gestuurd. Ik kan op de foto's niet goed beoordelen of wat zij op voorraad hebben het 2020 model is, dat is wel degene waarnaar ik op zoek ben. Mocht dat zo zijn, dan is het misschien toch de moeite waard om er een stukje voor te rijden. Malden is ongeveer een half uurtje vanuit mijn werk, dus dat is goed te doen. Ik had liever advies ingewonnen alvorens tot deze aankoop over te gaan, maar ik denk dat ik met een bastard geen verkeerde aankoop kan doen, en ik zie het ook niet zitten om te wachten tot na de zomer...
 
Daar istie dan! Uiteindelijk woensdag naar Nuenen gebeld, ze hadden er nog 1 en die werd voor mij gereserveerd. Vanavond opgehaald. Wat een apparaat zeg! Nu moet er nog een meubel komen om hem in te zetten.
706410CD-01CF-4134-9FD8-8E991975FBAA.jpeg
 
Het is inderdaadeen zoektocht.
Wil me komende week eens gaan oriënteren
 
Mooi, daar ga vast plezier mee beleven.
Succes met het maken van je meubel!
 
Ik denk inderdaad dat ik daar niet op kan wachten, maar ik heb nu nog geen tabelstand/voetjes om hem van de grond te zetten. Die zal ik vandaag eens bestellen en dan ga ik hem gauw genoeg uittesten
 
Ik heb Intratuin gebeld vandaag. Het is allemaal 2020 model is mij verteld (locatie Barneveld).
 
Terug
Bovenaan Onderaan